• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

۱۰۰ درصد راه‌های روستایی خرمدره آسفالت می‌شود

  • کد خبر : 20611
  • 24 شهریور 1393 - 19:06
۱۰۰ درصد راه‌های روستایی خرمدره آسفالت می‌شود

رئیس راه و شهرسازی خرمدره از آسفالته بودن ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: به زودی ۱۰۰ درصد این راه‌ها آسفالت می‌شود. نبض سحر،اکبر اکبری اظهار کرد: در حوزه شهرستان خرمدره ۴۲۰ کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که ۱۵۰ کیلومتر آن راه روستایی است. وی با اشاره به آسفالته بودن ۹۰ درصد […]

رئیس راه و شهرسازی خرمدره از آسفالته بودن ۹۰ درصد راه‌های روستایی شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: به زودی ۱۰۰ درصد این راه‌ها آسفالت می‌شود.

نبض سحر،اکبر اکبری اظهار کرد: در حوزه شهرستان خرمدره ۴۲۰ کیلومتر راه همسنگ وجود دارد که ۱۵۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

وی با اشاره به آسفالته بودن ۹۰ درصد از راه‌های روستایی شهرستان خرمدره ابراز کرد: ۷ کیلومتر از راه‌های روستایی معادل ۱۰ درصد در حال آسفالت ریزی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمدره تصریح کرد: با تکمیل ۱۰ درصد باقی مانده در طول یک هفته آینده ۱۰۰ درصد محورهای روستایی این شهرستان از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

وی مطرح کرد: با آسفالته شدن همه راه‌های روستایی در شهرستان خدابنده از این به بعد عملیات روکش آسفالت و ارتقای کیفیت و ایمنی در مسیرهای مورد نیاز انجام می‌شود.

اکبری خاطر نشان کرد: راه‌های این شهرستان از نظر کمیت به خوبی کار شده و کیفیت بخشی به راه‌های موجود در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی با اشاره به شناسایی نقاط پر حادثه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: کارگروهی هم در شهرستان برای شناسایی نقاط حادثه خیز تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمدره افزود: پس از شناسایی نقاط حادثه خیز و انجام برآوردهای لازم، اگر هزینه اجرای پروژه‌ها زیاد باشد بودجه آن از طریق اعتبارات ملی تأمین می‌شود.

وی عنوان کرد: تأمین روشنایی در مسیرهای مورد نیاز انجام شده و امسال اعتباری برای تکمیل این طرح اختصاص پیدا نکرده است.

اکبری به اجرای عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی اشاره و بیان کرد: روکش ۱۰ کیلومتر از کمربندی خرمدره در محور جاده ترانزیت در حال انجام است و تا چند روز آینده بهسازی اتوبان هم وارد حوزه خدابنده می‌شود.

وی اعلام کرد: بهسازی و ارتقای کیفیت آسفالت راه‌های روستایی در دو محور رحمت آباد و شویر در صورت تأمین اعتبار امسال اجرایی می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمدره با اشاره به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در اجرای روکش کمربندی ابراز کرد: امسال ۸ میلیارد ریال برای راه خلیفه‌لو اعتبار صرف شده است.

وی با بیان صرف اعتبار ۸ میلیارد ریالی در محور اسلام آباد و انجلین ابراز کرد: امسال برای بهسازی راه‌ها در حوزه خرمدره بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت مصرف شده است.

اکبری به عدم تأمین اعتبار برای ساخت مجتمع ادارت شهرستان خرمدره اشاره کرد و افزود: این طرح جزو برنامه‌های اداره راه و شهرسازی در سال ۹۳ نبوده و در صورت اختصاص اعتبار سال آینده اجرایی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همکاران اداره راه و شهرسازی به تناسب نیاز به مردم خدمات ارائه می‌دهند و حتی با کمبود بودجه به تعهدات دولت عمل می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.