• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
13

گلدون وبلاگی”زنگان” شماره۳۹

  • کد خبر : 20738
  • 28 شهریور 1393 - 19:03

 گلچینی از بهترینمطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. بهترین مطالب وبلاگهای برتر را در گلدون وبلاگی امروز بخوانید… مانور فیلترینگ بر سر شبکه اطلاع رسانی دانا به جرم اطلاع رسانی شفاف،آقای من سلامت باشند،نابودی اسرائیل نزدیک است …! آماده آخرین نبرد باشید …،نماز جماعت فلسطینیان در مساجد […]

 گلچینی از بهترینمطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد.

بهترین مطالب وبلاگهای برتر را در گلدون وبلاگی امروز بخوانید…

مانور فیلترینگ بر سر شبکه اطلاع رسانی دانا به جرم اطلاع رسانی شفاف،آقای من سلامت باشند،نابودی اسرائیل نزدیک است …! آماده آخرین نبرد باشید …،نماز جماعت فلسطینیان در مساجد تخریب شده،زیرآب به سبک ایرونی،اندیشه

مانور فیلترینگ بر سر شبکه اطلاع رسانی دانا به جرم اطلاع رسانی شفاف

وبلاگ کلبه طلبگی نوشت

گزارش های خبری و تحلیلی پیاپی و نو، خبرهای داغ و دسته اول، جریان سازی های خوب و به موقع، وحدت آفرینی میان اقوام و مذاهب و از همه مهم تر اطلاع رسانی شفاف از جمله شاخصه هایی است که به مزاج برخی ها خوش نمی آید و در پی فیلتر شبکه اطلاع رسانی دانا بر می آیند.

ادامه مطلب…

…………………………………………………………………………………………………………………………………

نابودی اسرائیل نزدیک است …! آماده آخرین نبرد باشید ..

.وبلاگ طلبه جوان نوشتامام خمینی (ره) در طول مبارزات مردمی انقلاب اسلامی بارها و بارها فرمان های محوری و راهگشا صادر کرده و بعضا با همان فرمان حیاتی خود مسیر مبارزات را به نفع انقلاب اسلامی تغییر می دادند ؛ مانند همان دستور امام برای لغو حکومت نظامی در روز و شب ۲۱ بهمن ۵۷  که بعدها معلوم شد رژیم منحوس شاه در نظر داشت در اقدامی ضربتی در همان شب همه مبارزین را کشته و به مدرسه محل اقامت امام نیز حمله کند حتی اعلام کرده بودند که اگر در این حمله ۱۰ هزار نفر هم کشته شود نباید عملیات متوقف شود که با این فرمان راهبردی امام حکومت نظامی شکسته شد و حتی آیت الله طالقانی هم با کفن به دستور امام (ره) به خیابان آمدند و دیدیم که با اجرای  همین دستور امام روز بعد انقلاب به پیروزی رسید !

……………………………………………………………………………………………………………………………….
وبلاگ کندو نوشتکسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد. ……………………………………………………………………………………………………………………………………..

نماز جماعت فلسطینیان در مساجد تخریب شده 

وبلاگ راه بهشت نوشت

نماز جماعت فلسطینیان در مساجد تخریب شده

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………….

آقای من سلامت باشند 

وبلاگ ستارگان نوشتعلامه حسن زاده آملیخدایا سایه این مرد(آیت الله خامنه ای) را بر سر ما مستدام دار.

ادامه مطلب…

……………………………………………………………………………………………………….

زیرآب به سبک ایرونی

وبلاگ معبر سایبری نسیمی از بهشت نوشت عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز و پوزش از همه شما بزرگواران بابت تعطیلی سایت،انشاالله از امروز دوباره فعالیت سایت شروع میشه.با پستی جدید همراه ما باشید.از اونجایی که ما همیشه دنبال نکته منفی هستیم و گرایش ما به کارهای منفی بیشتر هست سعی میکنیم یکی از کارهای منفی که در ایران در حد بین الملل انجام میشه رو بازگو کنیم البته اینم بگم اگه همه دنیا جمع بشن با هم بشن یکی توی این موضوع نمیشه رکورد ایرانی ها رو شکست.

ادامه مطلب…

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=20738

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.