• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

استاندار زنجان:پنج میلیارد ریال برای ساخت اورژانس بیمارستان خرمدره تأمین می‌شود

  • کد خبر : 20973
  • 02 مهر 1393 - 9:07
استاندار زنجان:پنج میلیارد ریال برای ساخت اورژانس بیمارستان خرمدره تأمین می‌شود

استاندار زنجان با ارائه اطلاعات وضعیت ۹۱۰ واحد صنعتی در استان زنجان گفت: نصف واحدهای تولیدی معادل ۴۴۹ واحد با کمبود نقدینگی روبرو هستند. جمشید انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۹۱۰ واحد صنعتی که اطلاعات آنها در دست است نصف واحدهای تولیدی اصلی ترین مشکل خود را کمبود نقدینگی اعلام کردند و […]

استاندار زنجان با ارائه اطلاعات وضعیت ۹۱۰ واحد صنعتی در استان زنجان گفت: نصف واحدهای تولیدی معادل ۴۴۹ واحد با کمبود نقدینگی روبرو هستند.

جمشید انصاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۹۱۰ واحد صنعتی که اطلاعات آنها در دست است نصف واحدهای تولیدی اصلی ترین مشکل خود را کمبود نقدینگی اعلام کردند و ۱۰۱ واحد مشکل معوقات بانکی یا دین به دستگاه‌های دولتی دارند.

وی مطرح کرد: ۲۵۰ واحد در تأمین مواد اولیه، ۳۲۲ واحد در بازار محصول و ۱۷۶ واحد در رقابت با کالای مشابه خارجی مشکل دارند.

استاندار زنجان با اشاره به معضل ۲۰۰ واحد در تأمین انرژی با هزینه های فعلی ابراز کرد: ۵۱ واحد نیز در خروجی محصول با اداره استاندارد و اداره بهداشت به توافق نرسیده اند.

وی در مورد درصد اشتغال بنگاه های صنعتی عنوان کرد: حدود ۴۹ درصد از این واحد ها با ۵۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند و تنها ۱۴ درصد با ظرفیت بالای ۷۰ درصد به فعالیت می پردازند.

استاندار زنجان در مورد اورژانس بیمارستان خرمدره با تأکید بر تهیه نقشه و برآورد هزینه های اجرا تصریح کرد: نزدیک به ۵ میلیارد ریال از محل حوادث غیر مترقبه و مدیریت بحران برای این اورژانس تأمین می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی باید برای ساخت آن اقدام کند.

 

 

انتهای پیام/منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=20973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. سلام آقای استاندار

    خیلی ممنون که در برابر بودجه های چند صد میلیاردی که برای طرح های عجیب و غریب زنجان می گیرید نظیر ورزشگاه ها و سبزه میدان، بودجه های چند میلیونی هم برای شهرستان ها می گیرید!، واقعا ممنون!

  2. باسلام اگر اورژانش در کنار بیمارستان بوعلی اضافه شود کار اشتباهی است بلکه باید در مکانی جدا ساخته شود در آن زمین کوچک تنها به سر مردم کلاه می رود و بودجه حیف و میل می شود متاسفیم از مسولین که به کم قانع اند .
    اینگونه که شنیده شده تنها از سر وا کردن و یک کلاه گشاد دیگر مانند سایر طرح ها برایمان دوخته اند .

  3. آقای استاندار جوانان را در یابید و گره از مشکلاتشان با گسترش کارخانه ها ، بگشایید . جوان بیکار فردا مشکل ساز خواهد شد .

  4. متاسفانه از کارخانه مینو بابت گسترش اورژانس پشت بیمارستان زمین خواسته اند نداده و قیمت را بالا گفته و می شود تخمین زد که آقا در همه طرح ها دستانی برای پسرفت وجود دارد که باید برای آنها تدابیری اندیشیده شود .
    قابل توجه همشهریمان آقای محمدی بله بنده به همه چی کار دارم چون دنبالش هستم ولی باید عرض کنم از خیلی چیزها که مسئولین باخبرند خبر ندارم پس آن عزیزان بهتر می توانند با پشتوانه مردمی به مطالبات مردمی برسند البته اگر برای ایجاد مانع نیامده باشند . ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.