• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

خاطرات و وقایع دوران جنگ رزمندگان باید مکتوب شود

  • کد خبر : 21013
  • 03 مهر 1393 - 7:44
خاطرات و  وقایع دوران جنگ رزمندگان باید مکتوب شود

امام جمعه ی خرمدره در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس گفت:برای انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعدی خاطرات و وقایع دوران جنگ رزمندگان باید مکتوب شود.   حجت الاسلام حسینی با بیان این مطلب که :خداوند متعال زمانی که آدم را خلق کرد و سالیان سال گذشت و […]

امام جمعه ی خرمدره در گفتگو با نبض سحر ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس گفت:برای انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل های بعدی خاطرات و وقایع دوران جنگ رزمندگان باید مکتوب شود.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این مطلب که :خداوند متعال زمانی که آدم را خلق کرد و سالیان سال گذشت و پیامبرانی برای هدایت انسان ها آمد و در برخی از موارد ۷۰ پیامبر را در یک روز شهید کردند.تا اینکه زمان به دوران پیامبر اکرم(ص) رسید وسپس حضرت علی(ع) وسپس ائمه معصومین برای تشکیل جامعه ی اسلامی تلاش کردند.

وی گفت:جنگ ای که بر ما تحمیل شد و جوانان ما برای حفظ از انقلاب و مملکت اسلامی به جبهه ها رفتند و شهید شدند و تاکید این شهیدان در وصیت نامه های خود پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی افزود:همانطور که هم امام خمینی(ره) فرمودند:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد.امروز هم وجود مقام معظم رهبری مایه خیر برکت برای تمامی جهانیان است وکشورهایی نیز از انقلاب ایران الگو برداری کردندو موفق هم شدند.

امام جمعه ی خرمدره گفت:ثبت خاطرات و تاریخ حماسه ی جنگ می تواند نقش موثری در انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل های امروزی و آینده باشد.

وی گفت: رزمندگان نیز با حضور در جلسات و مراسماتی از قبیل یادواره شهداء با بیان خاطرات و وقایع دوران جنگ اهمیت دوران دفاع مقدس را برای نسل جدید تشریح کنند.

وی در پایان گفت: زمینه ی حضور این عزیزان جهت ثبت خاطرات و تاریخ آن دوران توسط مسئولان ذی ربط فراهم شود،تا مورد استفاده ی آیندگان نیز قرار گیرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام
    چرا از چاپ کتاب حمایت نمیکنید؟ فقط نباید وعده باشد باید هزینه ای هم در اختیار نویسندگان برای چاپ کتاب و آثار شهدا قرار دهید نه برای دستمزد بلکه فقط حداقل هزینه های چاپ برآورده شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.