• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

هدف حمله آمریکا به داعش تضعیف حکومت‌های عراق و سوریه است

  • کد خبر : 21071
  • 05 مهر 1393 - 8:20
هدف حمله آمریکا به داعش تضعیف حکومت‌های عراق و سوریه است

امام جمعه خرمدره با اشاره به لزوم درک درست در مقابل اهداف آمریکا از حمله به داعش گفت:حملات آمریکا در حمله به مواضع داعش در کشور های عراق و سوریه تضعیف دولتهای مرکزی عراق و سوریه است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمدره با اشاره به […]

امام جمعه خرمدره با اشاره به لزوم درک درست در مقابل اهداف آمریکا از حمله به داعش گفت:حملات آمریکا در حمله به مواضع داعش در کشور های عراق و سوریه تضعیف دولتهای مرکزی عراق و سوریه است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرمدره با اشاره به ضرورت توجه دولتمردان به توصیه‌های مقام معظم رهبری اظهار کرد: دولتمردان در مذاکرات هسته ای با بینش وبصیرت سیاسی وارد عمل شوند و توصیه‌های رهبری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند وبا احتیاط کامل وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب سعی در تضعیف وشکست ایران داشتند و در جنگ هشت ساله و بعد از انقلاب، گاهی با حمله های تبلیغاتی و زمانی با نبرد تسلیحاتی و گاهی هم با به شهادت رساندن چهره های انقلاب، چهره واقعی خود را نشان داده‌اند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به لزوم حفظ قدرت در مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: این افراد هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و تنها مشت آهنین در مقابل آنها کارساز است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد : رزمندگان اسلام وبسیجیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی ودفاع مقدس حماسه آفریدند وهفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای گرامیداشت رشادت وفداکاری این عزیزان است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نقش روحانیون در جنگ هشت ساله تحمیلی ابراز کرد: روحانیون بیشترین شهدا را در میان اقشار مختلف تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و روحانیون شهید پیشتاز در جبهه ها بودند

وی با اشاره به نقش روحانیون در قبل از انقلاب عنوان کرد: در قبل از انقلاب نیز روحانیون همیشه در صحنه بوده‌اند وعلمایی نظیر شیخ فضل الله نوری وآیت الله سعیدی وطباطبایی نمونه‌های روشنی از این امر هستند که امام خمینی ثمره زحمات آنان را به نتیجه رساند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به مناسبت سوم ذی الحجــه تصریح کرد: در این روز است که پیامبر اکرم (ص) بنا به امر خداوند حضرت علی(ع) را برای قرائت سوره توبه و برائت رهسپار مکه می‌کند ومسئولیت ابلاغ پیام وحی به حضرت علی (ع) محول می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اهداف غرب در منطقه خاطر نشان کرد: هدف امریکا از حمله به عراق وسوریه نه تنها برای مقاصد انسانی نیست بلکه داعش مولود آمریکاست و هدف آنها تضعیف حکومت‌های مرکزی این کشورها است.

حجت الاسلام حسینی افزود: گروه داعش در سایه حملات امریکا به پیشروی خود ادامه می‌دهد ونتیجه این حملات کشتار غیر نظامیان است.

وی در خطبه نخست نیزنمازگزاران را به رعایت تقوا و پرهیز از محرمات الهی توصیه نموده وگفت: ائمه معصومین علیهم اسلام وسیله هدایت ونجات مسلمین هستند که در سایه ولایت آنان و وقف زندگی در راه امامان حیات طیبه برای انسان ایجاد می شود.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به فرازهایی از زیارت جامعه کبیره تصریح کرد: در زیارت جامعه کبیره امده است که هر مومن با دادن سلام وارد ولایت حق می شود.

وی با استناد به کتب معتبر من لایحضرالفقیه و تهذیب خلاصه ای از جملات پر فضیلت و معنوی زیارت جامعه کبیره را برای نمازگزاران تفسیر و تشریح نمود وبیان کرد:به استناد آیات الهی اهل بیت و ائمه معصومین علیهم السلام مبری از هرگونه رجس و ناپاکی هستند که مومنان نیز در زندگی خود باید به طبعیت از امامان بپردازند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به آمدن نام حجت خدا در ۱۳۳ مورد از آیات قرانی تصریح کرد: مسئله مهدویت مسئله‌ای مذهبی و قومی نیست و همه ادیان بر ظهور منجی بشریت اعتقاد دارند که با ظهور حضرتش جهان طعم عدالت امنیت آرامش ورفاه وآزادگی را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.