• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

کشته و زخمی شدن ۸ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در محور‌های زنجان

  • کد خبر : 21131
  • 06 مهر 1393 - 8:03
کشته و زخمی شدن ۸ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای در محور‌های زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به رخ دادن ۵ تصادف در محورهای مواصلاتی استان زنجان و کشته و مجروح شدن ۸ نفر گفت: این تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی زنجان رخ داد. علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به رخ دادن تصادف نخست در طول روز گذشته اظهار کرد: این تصادف که […]

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به رخ دادن ۵ تصادف در محورهای مواصلاتی استان زنجان و کشته و مجروح شدن ۸ نفر گفت: این تصادفات در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های مواصلاتی زنجان رخ داد.

علی اصغر شیرمحمدی با اشاره به رخ دادن تصادف نخست در طول روز گذشته اظهار کرد: این تصادف که یک کشته برجای گذاشت که خودرو سواری سمند با پژو پارس بر اثر برخورد اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره اینکه ساعت ۱۵ روز گذشته با مرکز حوادث پلیس راه تماس گرفته و اعلام تصادف کردند، ابراز کرد: ماموران پلیس راه و نیز مرکز فوریت‌های پلیسی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان به محل تصادف رخ داده اشاره کرد و افزود: این تصادف در محور مواصلاتی خدابنده- ابهر و در ساعت ۱۵ روز گذشته اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه نیروهای فوریت‌ پزشکی و پلیس در مدت زمان کوتاهی پس از نخستین تماس در محل تصادف حاضر شدند، عنوان کرد: متاسفانه راننده سمند قبل از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شیرمحمدی با اشاره به شدت ضربه‌های وارده شده به سواری سمند و پژو پارس در طول تصادف روز گذشته، بیان کرد: در این تصادف دو سرنشین سواری پژو پارس نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در تصادف رخ داده دو سرنشین سواری پژو پارس مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: مصدومان برای مداوا به بیمارستان امیرالمومنین(ع) خدابنده منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به سایر تصادفات رخ داده در طول روز گذشته گفت: چهار تصادف دیگر نیز در سایر محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داد که در این تصادفات پنج نفر مصدوم شدند.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.