• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

هفتمین طلای ایران بر سینه یزدانی

  • کد خبر : 21164
  • 07 مهر 1393 - 7:29
هفتمین طلای ایران بر سینه یزدانی

رضا یزدانی کشتی گیر جویباری ایران با نمایش درخشان در فینال وزن ۹۷ کیلو هفتمین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را بر گردن آویخت. رضا یزدانی قهرمان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد که امروز با غلبه بر حریفان به فینال ۹۷ کیلو رسیده بود دقایقی پیش طلای این وزن را به گردن آویخت […]

رضا یزدانی کشتی گیر جویباری ایران با نمایش درخشان در فینال وزن ۹۷ کیلو هفتمین طلای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون را بر گردن آویخت.

رضا یزدانی قهرمان مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد که امروز با غلبه بر حریفان به فینال ۹۷ کیلو رسیده بود دقایقی پیش طلای این وزن را به گردن آویخت تا اولین طلای کشتی در رقابت‌های اینجئون به دست بیاید.


رضا یزدانی در دیدار فینال وزن ۹۷ کیلوگرم ماگومد موسی یف دارنده مدال طلا و نقره رقابت های قهرمانی کشتی آزاد آسیا در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ از قرقیزستان را طوری ضربه کرد که ناکامی روز اول کشتی آزاد از یادمان رفت.

او امروز ظهر به وقت تهران با نتیجه ۱۴ بر ۴ حریف خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد و با پرچم ایران دور افتخار زد. این اولین مدال ما از روی تشک های اینچئون بود.

رضا یزدانی که دارنده دو مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ جهان است در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور دوم رقابت های وزن ۹۷ کیلوگرم با خودربولگا دورجخاند از مغولستان روبرو شد و در این کشتی حریف خود را با نتیجه ۶ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید و سپس با برد قاطع برابر چانگ وون از کره به فینال رسید .

با قهرمانی یزدانی امید به اردوی کشتی آزاد برگشته و ما در انتظار پیشروی ستاره های دوبنده پوش ایرانیم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.