• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
15

شعار”هیهات من الذله” رمز پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی بود

  • کد خبر : 21198
  • 08 مهر 1393 - 16:41
شعار”هیهات من الذله” رمز پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی بود

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع رزمندگان خرمدره ای گفت:شعار”هیهات من الذله” رمز پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی بود.به مناسبت هفته ی دفاع مقدس همایشی با حضور رزمندگان خرمدره ا ی در فرهنگسرای امام(ره) برگزار شد. در این مراسم سردار کرمی به بررسی ابعاد مختلف جنگ پرداخت و افزود: وقوع جنگ […]

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع رزمندگان خرمدره ای گفت:شعار”هیهات من الذله” رمز پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی بود.به مناسبت هفته ی دفاع مقدس همایشی با حضور رزمندگان خرمدره ا ی در فرهنگسرای امام(ره) برگزار شد.

در این مراسم سردار کرمی به بررسی ابعاد مختلف جنگ پرداخت و افزود: وقوع جنگ تحمیلی ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی داشت زیرا که تمام ابرقدرت ها احساس خطر می کردند و این جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند.

وی در ادامه افزود: وقتی که انقلاباسلامی در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، دشمنان اقدامات خرابکارانه خود را آغاز کردند و با بمب گزاری و ترور شخصیت ها در مقابل انقلاب ایستادند. به طوری که ما ۱۷هزار شهید در اثر همین ترورها  تقدیم انقلاب کردیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: قبل شروع جنگ ما تا تاریخ ۳۰ شهریور۵۹، دوهزار و۵۰۰ حمله ی هوائی و زمینی توسط رژیم صدام صورت گرفته بود.

وی افزود: پس از انکه ابرقدرت ها صدام را در راس کارهای عراق قرار دادن،وی را برای حمله به ایران از هر لحاظ پشتیبانی کردند.

کرمی گفت:عراق از هر لحاظ برای حمله به ایران آماده بود، به طوری که هر کشوری جای ایران بود در سریعترین زمان اشغال می شد.

وی گفت:جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ولایت و رهبر فرزانه انقلاب امام خمینی(ره) و ملتی که در مکتب عاشورا رشد یافته بودند در مقابل صدام ایستادند و با شعار “هیهات من الذله” به پیروزی رسیدند.

وی با بیان این مطلب که یکی از تدابیر امام(ره) بسیج عمومی بود که تمامی معادلات دشمنان را برهم زد. وبسیجیان با انجام عملیات های غرور آفرین توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی در ادامه خاطراتی از دوران دفاع مقدس نقل کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21198

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.