• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

لزوم گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

  • کد خبر : 21700
  • 25 مهر 1393 - 15:16
لزوم گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

امام جمعه خرمدره بر لزوم گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.حجت‌‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره نمازگزاران را به تقوی الهی دعوت کرد و گفت: تقوی انسان‌ها را از بسیاری از گناهان دور می‌کند. وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم در جامعه […]

امام جمعه خرمدره بر لزوم گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.حجت‌‌الاسلام سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره نمازگزاران را به تقوی الهی دعوت کرد و گفت: تقوی انسان‌ها را از بسیاری از گناهان دور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم در جامعه فرامین الهی گسترش و جاری و ساری شود، ادامه داد: گسترش فرامین الهی در جامعه زمینه سلامتی جامعه را فراهم می‌کند.

این مسئول در ادامه با تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیش از پیش گسترش و فراگیر شود.

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فرا گیر شود، ادامه داد: ساری و جاری شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر و عمل به آن جامعه را از بسیاری از منکرات و گناهان دور می‌کند.

حسینی در ادامه با اشاره به روز تربیت بدنی بر گسترش فرهنگ ورزش در جامعه تاکید کرد و خواستار گسترش ورزش همگانی در جامعه برای بالا رفتن سلامتی مردم شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز خانواده بر لزوم تکریم بر لزوم احترام به بزرگترها تاکید کرد و گفت: خانواده سازنده جامعه است و باید تلاش کنیم تا خانواده‌هایی سالم که زیربنای جامعه داشته باشیم.

این مسئول ضمن انتقاد از حکم دولت عربستان برای اعدام شیخ نمر و محکوم کردن این حکم تصریح کرد: اعدام شیخ نمر عواقب خطرناکی برای حکام عربستان در پی خواهد داشت.

وی در ادامه بر حمایت و کمک به بیماران روانی در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام حاج اقابجزخرم دره کجا یه زن تو نمازجمعه صحبت کرده

  2. برادر گرامی همانطوریکه می دانید در چندین کشور مهم جهان خانم ها سکاندار هدایت کشورشون هستند و باخبر هستی که خانم انوشه انصاری مثل این که اولین زن ایرانی بود که به فضا رفت و امام فرمودند که از دامن زن مرد به معراج می رود .
    عزیز این مسئله را به فال نیک بگیرید و به مسائل مهم تر بپردازید . ممنونم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.