• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

برنامه‌های اداره تربیت‌بدنی شهرستان خرم‌دره تشریح شد

  • کد خبر : 21710
  • 26 مهر 1393 - 8:50
برنامه‌های اداره تربیت‌بدنی شهرستان خرم‌دره تشریح شد

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره برنامه‌های اداره تربیت‌بدنی شهرستان خرم‌دره را تشریح کرد.به گزارش نبض سحر، کاظم مصطفوی با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهر‌ماه سال جاری اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته تربیت‌بدنی توسط اداره ورزش و جوانان خرم‌دره برنامه‌ریزی شده است. وی تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت، تجلیل از قهرمانان […]

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره برنامه‌های اداره تربیت‌بدنی شهرستان خرم‌دره را تشریح کرد.به گزارش نبض سحر، کاظم مصطفوی با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهر‌ماه سال جاری اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در هفته تربیت‌بدنی توسط اداره ورزش و جوانان خرم‌دره برنامه‌ریزی شده است.

وی تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت، تجلیل از قهرمانان ملی، پیشکسوتان و جوانان برتر شهرستان خرم‌دره، غبار‌رویی مزار شهدا توسط کارکنان هیئت‌های ورزشی و… را از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان برشمرد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز طی هفته تربیت‌بدنی برگزار خواهد شد.

این مسئول به برگزاری همایش کوهنوردی قله سندان بزرگترین قله زنجان اشاره کرد و افزود: این همایش با حضور مسئولان و کارکنان اداره تربیت‌بدنی، فرمانداری و سایر اداره‌های شهرستان خرم‌دره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره همچنین به برگزاری برنامه‌های هیئت‌های ورزشی خرم‌دره اشاره کرد و گفت: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیاده‌روی روستای نصیرآباد، همایش کوهپیمایی کوه الوند شهرستان خرم‌دره از برنامه‌های هیئت کوهنوردی و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان خرم‌دره است.

مصطفوی برگزاری مسابقات والیبال نوجوانان، تکواندو، شنای خواهران و برادران، بدمینتون، مسابقه بومی محلی، تیراندازی با کمان،برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی و برگزاری جشنواره ژیمناستیک را از دیگر برنامه‌های هیئت‌های ورزشی تربیت‌بدنی شهرستان خرم‌دره عنوان کرد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. یک سوال
    البته با تشکر از برنامه های تدارک دیده
    آیا برای آرامش و امنیت شغلی جوانان راه حلی اندیشیده اید که حالا به فکر اوقات فراغتشان باشم؟
    به غیر از کوهنوردی که آن هم هزینه خاص ایاب ذهاب و لباس های مخصوص را دارد بقیه ورزش های سالن تماما پولی هستند و جوان ما باید هزینه پرداخت کند تا بتواند در این کلاس ها شرکت کند
    البته ممنونیم که به نسبت باشگاههای خصوصی هزینه های این باشگاه کمتر است اما جوانی که تحصیلکرده و بیکار است واقعا روش میشه از پدر و مادرش تقاضای پول کنه تا با شرکت در این کلاسها غصه ی بیکاریش رو فراموش کنه؟
    جوان بیکار شهرستان ما صبح تا شب هم در این کلاسها خودش را مشغول کند آیا مشکل بیکاری و هزینه های زندگیش حل می شود؟
    بخدا نمیشه
    به والله نمیشه

  2. ای بابا هر کش به فکر پر کردن گزارش ماهانه ی مثلا عملکردشه دیگه کسی که به فکر جوان مردم و جیبش و حال و اوضاعش نیست
    یا امام حسین خودت رحم کن به حال شهر ما و آدماش
    نظری افکن بر حال که که امثال یزید کم نیستند در اطرافمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.