• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

۲۰۰ نفر اپراتور در مرکز ۱۱۱ بصورت ۲۴ ساعته آمده ثبت درخواستهای مردم از رییس جمهور

  • کد خبر : 21737
  • 26 مهر 1393 - 20:05
۲۰۰ نفر اپراتور در مرکز ۱۱۱ بصورت ۲۴ ساعته آمده ثبت درخواستهای مردم از رییس جمهور

استاندار زنجان گفت: به منظور ثبت درخواست های مردمی از رئیس جمهور ۲۰۰ نفر اپراتور به مدت یک شبانه روز در مرکز ۱۱۱ آموزش دیده اند. به گزارش نبض سحر به نقل از عصرزنجان استاندار زنجان سفر رییس جمهور به استان زنجان را ۳۰ مهر اعلام کرد و تصریح کرد:سفر دکتر روحانی به استان زنجان روز […]

استاندار زنجان گفت: به منظور ثبت درخواست های مردمی از رئیس جمهور ۲۰۰ نفر اپراتور به مدت یک شبانه روز در مرکز ۱۱۱ آموزش دیده اند.

به گزارش نبض سحر به نقل از عصرزنجان استاندار زنجان سفر رییس جمهور به استان زنجان را ۳۰ مهر اعلام کرد و تصریح کرد:سفر دکتر روحانی به استان زنجان روز چهارشنبه ۳۰ مهر انجام خواهد شد. در این سفر جناب رییس جمهور را تعدادی از اعضای هیئت دولت و معاونان رییس جمهور همراهی خواهند کرد. سفرهای این دوره دولت یک تفاوتی با سفرهای انجام شده در دوره دولتهای نهم و دهم دارد و آن سفر استانی رییس جمهور است نه هیات دولت. در این سفر کل اعضای هیات دولت به استان نمی روند و جلسه هیات دولت در آنجا تشکیل نمی شود. طبعا مصوبات دولت هم در آنجا به تصویب نمی رسد ولی تصمیماتی رییس جمهور و وزرا می گیرند که در جریان سفر اعلام خواهد شد.

رییس جمهور روز چهارشنبه وارد فرودگاه زنجان خواهند شد و پس از استقبال رسمی در فرودگاه، سخنرانی عمومی در استادیوم کارگران خواهند داشت و با مردم استان دیدار خواهند کرد و در جمع مردم استان بعضی از تصمیمات را بیان خواهند کرد. رییس جمهور در طول روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در زنجان هستند.  جلسات با منتخبین مردم، جلسه با روحانیون، ایثارگران خواهند داشت و یک جلسه ی خاصی با عنوان جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان دارند که با کارآفرینان و حدود ۶۰ شرکت بزرگ سرمایه گذاری کشور و بانکهای بزرگ خواهد بود و در نهایت در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهند کرد و در صورتی که فرصت شود از یک یا دو مجموعه یا پروژه بازدید خواهند داشت.

“جمشید انصاری” درباره تمیهدات ارتباط مردم با رییس جمهور گفت:یک رویه دیگری برای دریافت پیشنهادات و انتقادات نامه های مردم پیش بینی شده و آن اینکه مرکزی را تجهیز کرده ایم به عنوان مرکز ۱۱۱ و ۲۰۰ نفر اپراتور، همزمان در طول ۲۴ ساعت از یک روز قبل از سفر تا یک روز بعد از سفر ( صبح سه شنبه تا غروب جمعه ) در آن مرکز مستقر خواهند بود و مردم از منزل خودشان می توانند با ۱۱۱ تماس بگیرند  و از طریق اپراتورهایی که آموزش دیده اند برای ثبت درخواست ها و شکایات و پیشنهادات اقدام کنند.

در این مرکز، نمایندگانی از دولت و رییس جمهور و دستگاههای اجرایی حضور خواهند داشت و تمام درخواست ها به صورت آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد و نهایتا آنچه که در طول سفر قابل پاسخ گویی باشد پاسخ داده خواهد شد و آن دسته از مواردی که نیازمند زمان بیشتری برای رسیدگی است مورد پیگیری قرار می گیرد.

با پیش بینی های به عمل آمده لازم نیست مردم عزیز متحمل زحمت شوند و نامه های خود را به استانداری برسانند . اساسا سیستم دریافت نامه مکتوب نداریم و از پیشرفت های تکنولوژی استفاده کرده ایم تا همشهریان عزیز خواسته های خود را با زبان خودشان بیان کنند  و آن دسته از هم استانیهایی که در مرکز استان سکونت ندارند متحمل رنج سفر را نشوند تا نامه ی خود را بدست رییس جمهور برسانند.  شهرستانهای استان نیز می توانند با تلفن ۱۱۱ بدون هیچ پیش کد و هزینه ای خواسته های خودشان را بیان کنند و اگر مراجعات و تماس ها به گونه ای بود که لازم شد زمانش را تمدید کنیم قطعا اینکار را نیز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ص

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21737

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.