• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4

رفع بیکاری خواسته مردم زنجان از رئیس جمهور

  • کد خبر : 21819
  • 29 مهر 1393 - 21:49
رفع بیکاری خواسته مردم زنجان از رئیس جمهور

رفع بیکاری مهم ترین خواسته مردم زنجان از رئیس جمهور محسوب می شود. نهمین سفر رئیس جمهور به استان زنجان فردا صورت می گیرد، مردم و مسئولان زنجانی با آماده سازی و فضا سازی شهر زنجان آماده استقبال از رئیس جمهور و هئیت دولت هستند. وزرا نیز قرار است به شهرستان های زنجان سفر کنند، […]

رفع بیکاری مهم ترین خواسته مردم زنجان از رئیس جمهور محسوب می شود.

نهمین سفر رئیس جمهور به استان زنجان فردا صورت می گیرد، مردم و مسئولان زنجانی با آماده سازی و فضا سازی شهر زنجان آماده استقبال از رئیس جمهور و هئیت دولت هستند.

وزرا نیز قرار است به شهرستان های زنجان سفر کنند، اما مهم ترین رویداد این سفر در شهر زنجان به وقوع می پیوندد، برای اطلاع از انتظار زنجانی ها از سفر رئیس جمهور به میان آنها رفته ایم تا در قالب این گزارش به بیان برخی از انتظارات مردم زنجان بپردازیم.

یک شهروند زنجانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: متاسفانه مشکل بیکاری در زنجان بیداد می کند.

محسن یاوری با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جامعه امروز زنجان نبود شغل مناسب برای جوانان است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اقدام خاصی در زنجان صورت نگرفته است.

یاوری

وی که شغل خود را آزاد اعلام کرد، گفت: انتظار داریم رئیس جمهور با در نظر گرفتن طرح های مهم برای زنجان، مشکل بیکاری را حل کند.

به سراغ پیر مرد جارو فروش می روم، انتظار دارم خواسته های بزرگی از رئیس جمهور داشته باشد.

با توجه به وضعیت بد اقتصادیش از راه فروش جارو امرار معاش می کند، با او سلام و علیک می کنم.

حاج آقا انتظارت از رئیس جمهور چیه، فردا در زنجان حضور دارند، پیرمرد با لحن بسیار محکمش گفت: دخترم تا خدا هست، به رئیس جمهور احتیاج ندارم.

*جوانان بیکار زیاد داریم

این پیرمرد زنجانی که حتی نخواست اسمش را بگوید، گفت: تنها از خدا انتظار دارم مشکلاتم را حل کند.

راننده تاکسی نیز که برای چند لحظه استراحت در میدان استقلال زنجان دست از کار کشیده است به سراغش می روم، می گویم رئیس جمهور فردا به زنجان می آید، انتظار شما از رئیس جمهور چیست،او جواب داد، انتظار دارم به وضعیت بیکاری زنجان رسیدگی شود، جوانان بیکار زیاد داریم.

محمود امینی با اشاره به اینکه وضعیت بد اقتصادی مردم را از پا در آورده است، خاطرنشان کرد: انتظار مردم زنجان همچون سایر استان ها حل مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه قشر تاکسی دار با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، افزود: باید مثنوی هفتاد من برایتان بگویم.

چند گام جلوتر چند جوان زنجانی که در یک کارگاه مشغول فعالیت هستند،نگاهم را جلب می کنند، از اولین جوان می پرسم فردا رئیس جمهور به زنجان می آید، انتظار شما چیه، جوان که شوکه شده بود، گفت: من در این کارگاه به تنهایی کار می کنم در حالیکه سال گذشته پنج نفر در همین کارگاه کوچک کار می کردند.

*کارگران کارخانجات و کارخانه ها پس زده شده اند

حسین باقری با بیان اینکه وضعیت بد صنعت موجب شده تا کارگران از کارخانجات و کارخانه ها پس زده شوند، افزود: این کارگاه را نیز به زور نگه داشته ام.

جوان دیگر هم که برادر این صنعتگر زنجانی بود گفت: بیکار هستم، وضعیت بد اقتصادی موجب شده کارم را از دست بدهم.

حسین باقری خاطرنشان کرد: رکود در صنعت واقعا حال مردم را گرفته است.

مهدی نقی لو نیز دیگر جوان زنجانی انتظار رسیدگی به معضلات شهر زنجان از جمله بیکاری را داشت، انگار حرف همه مردم زنجان یکی است، بیکاریم.

وارد نانوایی می شوم، دو نفر در این نانوایی مشغول به کار هستند، از شاطر می پرسم انتظار شما از ئیس جمهور چیست، می گوید به وضعیت مشاغل رسیدگی کند.

این نانوای زنجان ادامه داد: وضعیت اقتصادی مردم بد شده و هنوز هم این موضوع حل نشده است.

احمد علیمردانی بر ضرورت توجه دولت به مسئله اقتصاد و رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم به صنعت زنجان نگاه ویژه داشته باشد.

البته باید دید خبرهای خوشی که استاندار زنجان قول آن را به مردم زنجان داده تا از زبان رئیس جمهور در دیدار مردمی بیان شود، چقدر به انتظارات مردم زنجان نزدیکتر است.

انتهای پیام/منبع:موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.