• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

طرح آبرسانی از سد “کینه ورس” به شهرستان خرمدره تکمیل خواهد شد

  • کد خبر : 21862
  • 30 مهر 1393 - 15:53
طرح آبرسانی از سد “کینه ورس” به شهرستان خرمدره تکمیل خواهد شد

با تکمیل طرح آبرسانی شهرستان خرمدره ، مردم این شهرستان تا ۲۰ سال آینده از آب شرب با کیفیت استفاده خواهند کرد.       به گزارش نبض سحر، وزیر نیرو صبح امروز در جمع مردم خرمدره گفت: زنجان یک استان پیشرو است و دارای سابقه ی فرهنگی غنی و توانمندی های اقتصادی بالائی برخوردار […]

با تکمیل طرح آبرسانی شهرستان خرمدره ، مردم این شهرستان تا ۲۰ سال آینده از آب شرب با کیفیت استفاده خواهند کرد.

 

 

 

به گزارش نبض سحر، وزیر نیرو صبح امروز در جمع مردم خرمدره گفت: زنجان یک استان پیشرو است و دارای سابقه ی فرهنگی غنی و توانمندی های اقتصادی بالائی برخوردار است.

حمید چیت چیان درادامه گفت: منطقه ی زنجان در مسیر خطوط اصلی انتقال برق کشور قرار گرفته است.

وی گفت: یک نیروگاه در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشد که ظرفیت آن ۶۵۰مگا وات می باشد و نیروگاه جدیدی در دست ساخت داریم که این نیروگاه در فاز نخست ۵۰۰ مگاوات و در فاز دوم یک هزار مگاوات برق تولید می کند که با اجرای چند طرح نیروگاهی دیگر، ظرفیت تولید برق استان به دو هزار و ۵۰۰ مگاوات افزایش می یابد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به پروژه انتقال آب از سد کینه ورس به شهرستان خرمدره گفت: با تامین اعتبار این پروژه تا پایان سال ۹۴ این طرح به اتمام خواهد رسد و مردم از آب تصفیه شده باکیفیت برخوردار خواهند شد به طوری که تا ۲۰ سال آینده نیز می توانند از آب سد کینه ورس استفاده کنند.

وی در پایان به کمبود و بحران آب اشاره کرد و از مردم خواست در مصرف آب به خصوص در بخش کشاورزی حساسیت بیشتری را داشته باشند.

حجت الاسلام ‘سیدعلی حسینی’ امام جمعه شهرستان خرمدره نیز توسعه کشاورزی ، استفاده از فناوری های نوین آبیاری و ایجاد اشتغال برای جوانان، کمک در ساخت حوزه ی علمیه  را از دغدغه های اصلی مردم و مسولان این شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خرمدره نیز ارتقای چارت سازمانی برخی ادارات ، تاسیس اداراتی چون استاندارد و احداث ساختمان برای دستگاه هایی چون تبلیغات اسلامی،فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آب روستایی را خواستار شد.

جمشید شیخی، فعال سازی معادن راکد، تامین سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی ، توسعه زیرساخت های ورزش قهرمانی و گردشگری را از دیگر مطالبات این شهرستان اعلام کرد و افزود: اغلب مدارس خرمدره کلنگی هستند و در این حوزه باید بهسازی و نوسازی مدارس در اولویت کار مسوولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=21862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.