• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول هم گروه‌های نظام و انقلاب بود

  • کد خبر : 21908
  • 02 آبان 1393 - 15:48
آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول هم گروه‌های نظام و انقلاب بود

امام جمعه خرم‌دره گفت: آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول هم گروه‌های نظام و انقلاب بود. حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب امام حسین (ع) و قیام عاشوراست. وی با اشاره به […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: آیت‌الله مهدوی کنی مورد قبول هم گروه‌های نظام و انقلاب بود.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب امام حسین (ع) و قیام عاشوراست.

وی با اشاره به اینکه محرم و صفر نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است، افزود: ملت ایران با تاسی از حرکت امام حسین (ع) توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

خطیب جمعه خرم‌دره با اشاره به شهادت حضرت مسلم ابن عقیل گفت: مسلم توسط کسانی کشته شد که با مقابل هم قرار دادن دین و مذهب به اهداف خود رسیدند.

این مسئول با اشاره به کشتار مسلمانان توسط داعش در منطقه گفت: داعش به سنی، شیعه و کردها رحم نمی‌کند و همه با هم باید در مقابل این گروه متحد و منسجم باشیم.

حسینی با به بیان اینکه مسلمانان باید در مقابل فتنه‌های دشمنان آگاه و بیدار باشند، افزود: امروز دشمنان تلاش دارند که با بهانه‌های مختلف مسلمانان را به جان هم بیندازند و با این توطئه به اهداف و خواسته‌های شوم خود برسند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از روحانیون در مساجد و هیئت‌ها خواستار هوشیاری عزاداران حسینی و عدم جلوگیری از ورود بدعت‌ها و خرافات در عزاداری‌ها شدند.

این مسئول در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به استان زنجان و تصویب ۳۸۷ میلیارد تومان برای توسعه استان افزود: مسئولان تلاش کنند تا مصوبات استان عملیاتی شود.

وی با اشاره به حادثه اسید پاشی در اصفهان از بزرگنمایی برخی روزنامه‌ها در این زمینه انتقاد کرد.

حسینی با اشاره به رحلت رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله مهدوی مورد قبول همه گروه‌های نظام و انقلاب بود. وی خدمات شایانی برای نظام و انقلاب انجام داده بود.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=21908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.