• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات پارا آسیایی اینچئوان+عکس

  • کد خبر : 22137
  • 09 آبان 1393 - 9:31
درخشش ورزشکاران زنجانی در مسابقات پارا آسیایی اینچئوان+عکس

ورزشکاران توانمند زنجانی در مسابقات پارا آسیایی خوش درخشدند. دومین دوره بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی با حضور ۲۰ورزشکار و ۴ مربی از استان زنجان برگزار شد. درخشش ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات موجب شد تا کاروان اعزامی استان زنجان شش مدال انفرادی وچهار مدال تیمی را از آن خود کند. […]

ورزشکاران توانمند زنجانی در مسابقات پارا آسیایی خوش درخشدند.

دومین دوره بازی های پارا آسیایی اینچئون کره جنوبی با حضور ۲۰ورزشکار و ۴ مربی از استان زنجان برگزار شد.

درخشش ورزشکاران زنجانی در این دوره از مسابقات موجب شد تا کاروان اعزامی استان زنجان شش مدال انفرادی وچهار مدال تیمی را از آن خود کند.

 کاروان ۲۴ نفره استان زنجان را در بسکتبال با ویلچر بانوان و مردان که ایران به نشان برنز دست یافت جده تاره، کبری حیدری، زینب حسنی، رویا سلطانی و ناهید خویینی به مربیگری آذر همایون پور در بخش زنان برعهده داشت.

در بخش مردان نیز ابراهیم احمدی، علیرضا احمدی، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی با مربیگری کمال عشق، در بخش مردان بودند.

در والیبال نشسته نیز که بانوان زنجان حضور داشتند،نشان نقره نصیب کشورمان شد، سمیرا خالقی و زهرا عبدی از زنجان در ترکیب تیم ملی اعزامی قرار داشتند.
در رشته دو و میدانی نیز که به مربیگری ویدا مظهر صورت گرفت لیلا ملکی در پرتاب وزنه و نیزه به نشان نقره و برنز، اعظم خدایاری و سولماز بازرگان در پرتاب دیسک به ترتیب به نشان نقره و برنز رسیدند.
در دو میدانی مردان نیز، احمد اجاقلو در دو ۱۰۰ متر و پرویز گل پسند در پرتاب دیسک به نشان نقره رسیدند و هوشیار محمودی نیز به رغم شایستگی هایی که داشت در پرتاب وزنه نشانی را کسب نکرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: کسب عناوین قهرمانی در رقابت های پارا آسیایی اینچئون افتخار برزگی بود که این ورزشکاران ملی پوش اعزامی از زنجان توانستند در سایه همت، تلاش و غیرت و تعصب بیشترین فخر آفرینی را برای کشور و استان به ارمغان آورند.

اردلان حسینی بر ضرورت مراقبت بهتر و بیش از پیش از قهرمانان عرصه ملی به عنوان الگوهای رفتاری و اخلاقی تاکید کرد و افزود: این الگوها باید به جامعه معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای ورزشکاران توانمندی در این عرصه است، تصریح کرد: افتخار آفرینی ورزشکاران زنجانی نشان از همت این گروه دارد.

شسیس

بشب

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.