• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
7

نرم افزار تبدیل فایل های ضبط شده گیرنده دیجیتال

  • کد خبر : 22733
  • 27 آبان 1393 - 23:26
نرم افزار تبدیل فایل های ضبط شده گیرنده دیجیتال

خوشبختانه این روزها استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL در بسیاری از شهرهای کشورمان امکان‌پذیر است و بسیاری از کاربران باتوجه به سرعت مناسب این سرویس، بسیاری از تصاویر، موزیک‌ها و حتی فیلم‌های موردعلاقه خود را از اینترنت دانلود می‌کنند و به استفاده از آنها می‌پردازند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هنگام استفاده از این فایل‌ها […]

خوشبختانه این روزها استفاده از اینترنت پرسرعت ADSL در بسیاری از شهرهای کشورمان امکان‌پذیر است و بسیاری از کاربران باتوجه به سرعت مناسب این سرویس، بسیاری از تصاویر، موزیک‌ها و حتی فیلم‌های موردعلاقه خود را از اینترنت دانلود می‌کنند و به استفاده از آنها می‌پردازند. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که هنگام استفاده از این فایل‌ها روی رایانه یا دیگر دستگاه‌های پخش همچون تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، XBOX 360 ،Wii و … مشاهده می‌شود، نبود پشتیبانی از فرمت فایل‌های دانلود شده توسط پخش‌کننده موردنظر است.
در چنین شرایطی بهترین راه‌حل، استفاده از یک نرم‌افزار مناسب جهت تبدیل فایل دانلود شده به فرمت قابل پخش توسط دستگاه مورد نظر است. برخی از این نرم‌افزارها فرمت‌های چندانی را پشتیبانی نمی‌کند، برخی دیگر هنگام تبدیل فایل‌ها سرعت بسیار کمی دارد و در برخی دیگر نیز اشتباهات و خطاهای به‌وجود آمده در فایل تبدیل شده پس از پخش آن در دستگاه موردنظر مشاهده می‌شود و گاهی اوقات حتی بخشی از اطلاعات موردنظر شما توسط نرم‌افزار از بین می‌رود! باتوجه به این مشکلات قصد داریم این هفته نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که برای تبدیل بسیاری از فرمت‌ها قابل استفاده بوده و برخلاف نرم‌افزارهای مشابه از مشکلات و خطاهای بسیار کمتری برخوردار است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فایل‌های شما را به فرمت موردنظرتان برای پخش در دستگاه‌های مربوط تبدیل می‌کند.
یکی برای همه
نرم‌افزار پیشنهادی راسخون MediaConverter، از مجموعه محصولات ArcSoft است که با داشتن امکانات فراوان، روش کاربری آسان و سرعت بسیار بالا در اجرا، جزو یکی از برترین نرم‌افزارهای تبدیل فرمت فایل‌های تصویری، موزیک و ویدئو به‌شمار می‌رود. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید براحتی و با چند کلیک ساده ماوس، فایل‌هایتان را به فرمت‌های قابل پخش توسط دستگاه‌هایی همچون تلفن‌های همراه، تبلت، تلویزیون و … تبدیل کنید.
ورود به دنیای سه‌بعدی
نمایش فیلم‌ها در تلویزیون‌های سه‌بعدی زمانی لذت‌بخش است که فیلم‌های سه‌بعدی را در آنها مشاهده کنید!
اگر همچنان در حال جستجو برای تهیه فیلم‌های سه‌بعدی هستید و فیلم‌های اندکی را برای مشاهده یافت کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از جستجو دست بکشید و از ویژگی منحصر به‌فرد این نرم‌افزار که تبدیل فیلم‌ها و تصاویر دو‌بعدی به سه‌بعدی است کمک بگیرید.
نرم‌افزار فوق با بهره‌گیری از فناوری منحصر به‌فرد Sim3D به آسانی تصاویر و فایل‌های ویدئویی دو‌بعدی را به تصاویر و فیلم‌های سه‌بعدی تبدیل می‌کند.
فرمت‌های پشتیبانی شده از تصاویر قابل تبدیل در این بخش نیز JPG, BMP, PNG و TIF است.
ویرایش و میکس مقدماتی
گاهی اوقات علاوه بر تبدیل یک فایل ویدئویی به فرمت دیگر، نیازمند حذف بخشی از آن یا اعمال یک افکت ساده روی آن هستید. ابزارهای لازم برای انجام این چنین کارها در بسیاری از نرم‌افزارهای تبدیل فرمت مشاهده نمی‌شود و برای یک کار ساده نیز مجبور می‌شوید یک نرم‌افزار دیگر که بعضا حجم زیادی را نیز به خود اختصاص می‌دهد روی رایانه نصب کنید! در این موارد نیز نرم‌افزار MediaConverter ابزارهای لازم جهت ویرایش و میکس اولیه فایل‌های ویدئویی را در خود جای داده است. به‌کمک این ابزارها می‌توانید ویرایش‌های اولیه همچون حذف یا ادغام برخی از بخش‌ها، افزودن افکت‌های تصویری همچون سیاه و سفید- فیلم قدیمی- نقاشی و …، کاهش نویز و تنظیم رنگ را به انجام برسانید.
دانلود، تبدیل و انتقال با یک کلیک
اگر به ویدئوها و نماآهنگ‌های آنلاین علاقه دارید و می‌خواهید براحتی آنها را دانلود و در دستگاه پخش موردنظرتان مشاهده کنید، می‌توانید با ترکیب دو نرم‌افزار ArcSoft Media Converter و ArcSoft Video Downloader به خواسته‌ خود برسید. به‌کمک این دو نرم‌افزار می‌توانید با یک کلیک ویدئوها را دانلود، آنها را تبدیل سپس در دستگاه پخش موردنظرتان مشاهده کنید.
مدیریت روی صداها
از دیگر امکاناتی که در این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد، افزایش صدا تا ۵ برابر میزان صدای اولیه است! به کمک این قابلیت می‌توانید ضعیف‌ترین صداهای ضبط شده را نیز براحتی بشنوید!
انتقال سان و مستقیم فایل‌های صوتی و ویدئویی به iPod, PSP, Blackberry, HTC, Android , Nokia، آپلود سریع و مستقیم ویدئوهای تبدیل شده به سایت YouTube، مشاهده پیش‌نمایش فایل پیش از شروع عملیات تبدیل و … نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.
چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید فیلم‌های دلخواهتان را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به فرمت‌های موردنظرتان تبدیل کنید، می‌توانید از راسخون دانلود کنید.

امکانات نرم افزار ArcSoft MediaConverter  :

– پشتیبانی از بیش از ۳۰ فرمت رایج ویدئویی برای فراخوانی در نرم‌افزار و بیش از ۳۰ فرمت خروجی به منظور ذخیره‌سازی و پخش در دستگاه‌های مختلف
– پشتیبانی از فایل‌های ویدئویی HD و سه‌بعدی
– استخراج صوت و ویدئو از فیلم‌های DVD و AVCHD
– پشتیبانی از بسیاری از برندهای تلفن همراه همچون HTC EVO 4G ,iPhone ,iPad ,Nexus One, Android و نوکیا.
– دانلود، تبدیل فرمت و انتقال ویدئو روی دستگاه تنها با یک کلیک.
– کارآیی فوق العاده بالا با پشتیبانی از NVIDIA CUDA و ATI Stream در زمان کد نویسی.
– کارآیی بالا با استفاده از قدرت CPU های چند هسته ای.
– افزایش کیفیت فیلم خروجی با استفاده از امکانات SimHD.
– انتقال ویدئو و موزیک به صورت مستقیم روی iPod، iPhone ، PSP، گوشی های اندروید ، گوشی های نوکیا و دیگر دستگاه های محبوب.
– تبدیل به تمامی فرمت های محبوب.
– Rip ویدئوها از DVD و AVCHD.
– Rip فایل های صوتی و ویدئویی.
– پشتیبانی از خروجی ۱۰۸۰P HD.
– پشتیبانی از فعال کردن زیر نویس.
– نمایش پوشه دانلود و همگام سازی با دستگاه به صورت خوکار.
– تبدیل ویدئو و عکس های ۲ بعدی به ۳ بعدی توسط تکنولوژی ArcSoft Sim3D ( جدید ).
– شفاف کردن و تغییر سایز نواحی منتخب شم برای افزایش کیفیت ویدئوی خروجی (جدید).
– کنترل هسته های CPU در حین تبدیل (جدید).
– پشتیبانی از دستگاه های محبوب تر مانند HTC EVO 4G, iPhone4, iPad, Nexus one, BlackBerry Bold 9700, Nokia N8 و … (جدید).
– آپلود ویدئوهای ۳ بعدی روی یوتیوب (جدید).
– تبدیل عکس دو بعدی به سه بعدی.
– Rip کردن صوت و ویدئو یا DVD ، پیش نمایش و ذخیره ویدئو به همرا زیرنویس.
– ذخیره باطری به همراه قابلیت خاموش شدن خودکار یا Hibernate بعد از اتمام عملیات.
پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( ۲۱.۰۸ مگابایت

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.