• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

۵۴ برنامه در هفته بسیج در خرمدره برگزار می شود

  • کد خبر : 22776
  • 29 آبان 1393 - 11:58
۵۴ برنامه در هفته بسیج در خرمدره برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: همزمان با هفته بسیج ۵۴ برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود. به گزارش نبض سحر، “علی صادقی” گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه ناحیه خرم‌دره برگزار می‌شود. وی دیدار امام جمعه خرم‌دره با مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه خرم‌دره را از برنامه‌های هفته بسیج […]

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره گفت: همزمان با هفته بسیج ۵۴ برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

به گزارش نبض سحر، “علی صادقی” گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه ناحیه خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی دیدار امام جمعه خرم‌دره با مسئولان و کارکنان سپاه ناحیه خرم‌دره را از برنامه‌های هفته بسیج سال جاری اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با اشاره به اینکه روز جمعه ۳۰ آبان ماه با عنوان بسیج، ولایتمداری و انتظار نامگذاری شده است، تصریح کرد: حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جامعه روز ۳۰ آبان ماه در مصلای نماز جمعه خرم‌دره برگزار می‌شود.

این مسئول سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: مراسم سخنرانی ساعت ۱۱ صبح فردا در محل مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه روز شنبه یکم آذر ماه با عنوان بسیج فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نامگذاری شده است، گفت: در این روز نمایشگاه ویژه هفته بسیج ساعت ۱۰ صبح در مجتمع بهاران افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نشست بصیرتی مردمی با موضوع ماهواره در طول این روز برگزار می‌‌شود، بیان داشت: به مناسبت هفته بسیج صبحگاه مدارس حوزه دانش‌آموزی ساعت هشت صبح روز یکم آذر ماه سال برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه روز یک‌شنبه دوم آذر ماه با عنوان بسیج، جوان و خودباوری نامگذاری شده است، تصریح کرد: ساعت ۱۱ صبح این روز مجموعه ورزشی روستای سو کهریز توسط بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نشست هیئت منتظران موعود(عج) در طول روز در حوزه گمنام شهر خرم‌دره برگزار می‌شود.

صادقی با بیان اینکه روز دوشنبه سوم آذر ماه با عنوان بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، افزود: نشست بصیرتی اقتصاد مقاومتی ساعت ۱۰ صبح در شبکه بهداشت خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول این روز چهار نشست بصیرتی اقتصاد مقاومتی در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود، اظهار داشت: یادواره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۸:۳۰ در مسجد امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه سه‌شنبه چهارم آذر ماه با عنوان بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی نامگذاری شده است، تصریح کرد: نشست سبک زندگی اسلامی ساعت ۱۱ صبح در پایگاه زینب کبری(س) برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه شهدای شهرستان در حلقه‌های صالحین در طول روز توسط تربیت و آموزش در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

* برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در خرم‌دره

صادقی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه پنجم آذر ماه با عنوان بسیج در راه بیت‌المقدس نامگذاری شده است، تصریح کرد: همایش بزرگ بسیجیان شهرستان خرم‌دره با عنوان «شکوه و پایداری» از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در سالن شهید خرمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه ششم آذر ماه با عنوان بسیج، ایثار و میثاق با شهدا نامگذاری شده است، تصریح کرد: مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت ۱۱ صبح این روز در مزار شهدا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره دیدار با خانواده شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و یادآور شد: این برنامه در طول روز توسط نیروی انسانی و حوزه‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج نشست بصیرتی در حسینه شهرک و پایگاه محدثه شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: در مجموع همزمان به هفته بسیج سال جاری ۵۴ برنامه مختلف در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/منبع:فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=22776

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.