• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

مرگ‌ و میر ناشی از تصادفات در شهرستان خرمدره ۶۱ درصد کاهش یافته است

  • کد خبر : 22911
  • 02 آذر 1393 - 23:07
مرگ‌ و میر ناشی از تصادفات در شهرستان خرمدره ۶۱ درصد کاهش یافته است

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به مقایسه مرگ‌های ناشی از تصادفات در ۷ ماهه بین سال‌های ۹۲ و ۹۳ گفت: مرگ‌ و میر ناشی از تصادفات در شهرستان خرمدره ۶۱ درصد کاهش یافته است. مهرداد ستاره  با بیان اینکه تعداد مرگ و میرهای ناشی از تصادفات در ۷ ماهه نخست امسال در شهرستان […]

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به مقایسه مرگ‌های ناشی از تصادفات در ۷ ماهه بین سال‌های ۹۲ و ۹۳ گفت: مرگ‌ و میر ناشی از تصادفات در شهرستان خرمدره ۶۱ درصد کاهش یافته است.

مهرداد ستاره  با بیان اینکه تعداد مرگ و میرهای ناشی از تصادفات در ۷ ماهه نخست امسال در شهرستان خرمدره نسبت به دیگر شهرستان‌های استان زنجان کاهش یافته است، اظهار کرد: در ۷ ماهه نخست امسال در شهرستان خرمدره ۷ نفر بر اثر تصادفات کشته شدند.

وی به تعداد مرگ‌های ناشی از تصادفات در ۷ ماهه نخست سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مدت ۷ ماه در شهرستان خرمدره ۱۸ نفر بر اثر تصادفات کشته شده بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با ابراز اینکه پس از شهرستان خرمدره شهرستان طارم بیش‌ترین کاهش را در مرگ و میر ناشی از تصادفات داشته است، عنوان کرد: کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات در ۷ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد مرگ‌های ناشی از تصادفات در ۷ ماهه نخست امسال ۴ نفر بوده است، تصریح کرد: در ۷ ماهه سال گذشته این میزان ۸ نفر بود.

ستاره با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر در شهرستان زنجان در ۷ ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۸.۲۰ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: در ۷ ماهه نخست امسال ۱۳۲ نفر بر اثر تصادف کشته شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد مرگ‌های ناشی از تصادفات در ۷ ماهه سال گذشته در شهرستان زنجان ۱۲۲ نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به تعداد مرگ‌های ناشی از تصادفات در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: در ۷ ماهه نخست امسال ۴۶ نفر بر اثر تصادفات کشته شدند که با افزایش ۶.۹۸ درصدی همراه بوده است.

وی به افزایش ۱۵.۷۹ درصدی مرگ‌های ناشی از تصادفات در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۲ نفر بر اثر تصادفات کشته شدند که این تعداد در ۷ ماهه نخست سال گذشته ۱۹ نفر بود.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=22911

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.