• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
4

سرلشکر جعفری: کل اسرائیل تحت پوشش موشک‌های مقاومت است؛ این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 22940
  • 03 آذر 1393 - 12:54
سرلشکر جعفری: کل اسرائیل تحت پوشش موشک‌های مقاومت است؛ این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ترس را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم، گفت: تسلیم شدن آمریکا مقابل ما در تمام رفتارهایش معلوم است. سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در دانشگاه شهید چمران برگزار […]

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ترس را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم، گفت: تسلیم شدن آمریکا مقابل ما در تمام رفتارهایش معلوم است.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی که در دانشگاه شهید چمران برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

مهمترین محورهای سخنان فرمانده کل سپاه به شرح ذیل است:

وی در ابتدا طی سخنانی گفت: دشمن با جنگ اقتصادی می خواهد مقاومت مردم را خدشه دار کند اما بسیجان ما با پشت پا زدن به رفاه طلبی، وارد عرصه محرومیت زدایی و سازندگی شده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ما به دنبال اقتدار ملی هستند و این عنایت الهی است، افزود: برخی مسئولین فقط به بخشی از خواست مردم که رفاه، معیشت و امنیت است توجه دارند و به بخش دیگر که مولفه‌های قدرت ملی ماست، توجه ندارند. اشتباهاشان این است که فکر می‌کنند مردم نیازهای مادی را بر نیازهای معنوی ترجیح می‌دهند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: باور داشته باشیم که انقلاب اسلامی باعث تحولات عظیم جهانی و منطقه‌ای شده و می‌شود مردم ما به این باور رسیده‌اند اما برخی مسئولین به این نکته توجه ندارند.

سرلشکر جعفری ادامه داد: ایستادگی در مقابل نظام سلطه و زیر بار زور نرفتن، مولفه اقتدار ملی ماست نه داشتن نفت.

وی افزود: تسلیم‌ شدن را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم؛ تسلیم شدن آمریکا مقابل ما در تمام رفتارهایش معلوم است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: نباید اینطور باشد که ما در ایران در جا بزنیم اما انقلاب در خارج جلو بیفتد.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: کل اسرائیل تحت پوشش موشک‌های مقاومت است و این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی؛ جنگ ما فتح فلسطین را بدنبال خواهد داشت.

**** مشروح سخنان فرمانده کل سپاه را در ذیل بخوانید:

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه) در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در دانشگاه تربیت مدرس سخن می‌گفت، با تبریک هفته بسیج گفت: بدون تردید بسیجیان در همه عرصه‌های اجتماعی نقش تعیین‌کننده، اساسی و سرنوشت‌ساز دارند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، بسیجیان باید در تمام حوزه‌ها فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های دفاعی، نظامی و امنیتی نقش‌آفرین بوده است، تصریح کرد: جهاد سازندگی و فرهنگی نیز همانند حوزه‌های نظامی و دفاعی مهم است و لازم است که بسیجیان در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز همانند گذشته نقش چشمگیری داشته باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره فعالیت‌های دشمن برای اخلال در نظام اقتصادی کشور گفت: در شرایطی که دشمن روی فشار اقتصادی و جنگ اقتصادی متمرکز شده تا در مقاومت ملت ایران ایجاد اخلال کند، بسیجیان ما با پشت پا زدن به رفاه طلبی در همه عرصه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی حضور فعال دارند.

وی بسیجیان را اول پاسدار انقلاب توصیف کرد و افزود: امروز ما در شرایطی قرار داریم که باید قدرت ملی را باور کنیم و مدیران و مسئولین کشور نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که انقلاب ما در سال‌های اخیر پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است و این به دلیل توجه به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

سرلشکر جعفری  در ادامه با بیان اینکه برخی مسئولین توجه کافی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ندارند، خاطرنشان کرد: رابطه مردم با امام امت که رهبری انقلاب اسلامی است، دلی و اعتقادی است و این همان پیام ۹ دی در پایان فتنه ۸۸ است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بین مردم و نظام، مسئولین قرار دارند، افزود: منظورم از مسئولین، صرفا مسئولین بالایی کشور نیست بلکه منظورم از مسئولین، مسئولین کشور در همه سطوح اجرایی و مدیریتی است که باید به مبانی اصلی و قدرت جمهوری اسلامی که اقتدار و قدرت ملی ما را حفظ کرده است، توجه داشته باشند و بدانند که این عزت و اقتدار ملی حاصل چه مولفه‌هایی است.

وی با بیان اینکه مسئولین دو دسته هستند برخی منصوب و برخی وابسته به رای مردم هستند، گفت: متاسفانه برخی مسئولین به جای توجه به تکالیف الهی اصول و ارزش‌های انقلاب، به وابستگی خود توجه دارند و همین‌ امر موجب می‌شود که از تکالیف الهی، اخلاص و کار برای رضای خدا فاصله بگیرند البته ما هم حرفمان همین است که باید به مردم توجه داشت اما می‌گوییم که نباید به بخشی از خواست مردم توجه کرد.

سرلشکر جعفری با تقسیم نیازهای مردم به نیازهای مادی و معنوی گفت: نیاز مردم به رفاه، معیشت و امنیت بخشی از نیازهای آنهاست که البته ما تاکید داریم، که باید به این بخش توجه شود چرا که رفاه، معیشت و امنیت حق مردم و وظیفه مسئولین و نظام اسلامی است اما نباید فراموش شود که بخش دیگری از نیازهای مردم معنوی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران، خاستگاه اصلی نیازهای مردم را ارزش‌ها، اصول، اعتقادات و باورهای دینی دانست و گفت که براساس این مولفه‌هاست که مردم مدافع انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی نسبت به هرگونه بی‌توجهی به مولفه‌های اصلی قدرت در جمهوری اسلامی ایران،  خطاب به برخی مسئولین هشدار داد و تأکید کرد: ملت و مردم ما دوستدار اقتدار، عزت و قدرت هستند و این از عنایت الهی است و نتیجه همین است که امروز دوست و دشمن بر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران اذعان می‌کند.

سرلشکر جعفری افزود: مقاومت، استکبارستیزی و زیر بار زور نرفتن موجب اقتدار و عزت ملی ما شده است نه داشتن نفت، انرژی و یا سایر مسائل. اگر پیام مقاومت و عزت ملی و مولفه‌های قدرت ملی را مورد توجه قرار ندهیم، ممکن است دچار اشتباه شویم و در مذاکرات هم طور دیگری مذاکره کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه مسئولین نباید تنها به نیازهای مادی توجه داشته باشند، تصریح کرد: مشکل برخی مسئولین این است که فکر می‌کنند مردم ما نیازهای مادی را بر نیازهای معنوی ترجیح می‌دهند در حالی که این اشتباه است و مردم ما به نیازهای معنوی توجه ویژه‌ای دارند که این پیام باید از سوی برخی مسئولین درک شود.

وی گفت: مردم ما باور دارند که انقلاب اسلامی باعث تحولات عظیم جهانی و منطقه‌ای شده است اما برخی مسئولین به این باور نرسیدند و نمی‌دانند که عزت و اقتدار دست خداست و ما عزت را در دشمن و بیگانگان جست‌وجو نمی‌کنیم.

سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه باید همه مسئولین نگاه کلان به مسائل داشته باشند، گفت: باید به اثرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی نگاه کلان داشته باشیم که اگر نداشته باشیم، ممکن است در مواردی مثل مذاکرات دچار اشتباه بشویم چرا که حضرت آقا فرمودند نگاه کلان به ما فهم و بصیرت می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید مجدد بر مولفه‌های قدرت و اقتدار ملی اظهار داشت: امروز تسلیم شدن آمریکا در رفتارهای سیاسی، نظامی و مذاکرات‌شان معلوم است آنها همانند حیوان درنده، خوی استکباری دارند اما وقتی در مقابل قدرتی قرار می‌گیرند و ترس در وجودشان احساس می‌شود و ما امروز این ترس را در وجود آمریکا احساس می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی اقتدار و عزت ملی را به دنبال داشته است، به شکست‌های رژیم صهیونیستی از مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز کل منطقه اسرائیل از شمال تا جنوب، تحت پوشش موشک‌های مقاومت است و این یعنی آغاز سقوط رژیم اسرائیل؛ آزادی قدس شریف از اهداف انقلاب اسلامی بوده که انشاءالله قدس و فلسطین نیز فتح خواهد شد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه بسیجیان و ملت ایران پاسدار خون شهیدان و مقاومت آنان بوده و هستند، تاکید کرد: امروز بسیج مدافع انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها است و دفاع از انقلاب در همه عرصه‌ها به عهده بسیجیان است البته باید توجه داشته باشیم که مسئولین مدیریت اجرایی در هر کجای کشور، به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را به صورت پویا دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: نباید این‌طور باشد که خدای نکرده انقلاب در جهان با سرعت بالا در حرکت باشد و ما در جا بزنیم.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=22940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.