• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه های استان زنجان / سهم شهرستان خرمدره: دومیلیارد و۹۰۰میلیون تومان

  • کد خبر : 23009
  • 04 آذر 1393 - 12:24
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه های استان زنجان / سهم شهرستان خرمدره: دومیلیارد و۹۰۰میلیون تومان

در راستای تحقق وعده های رئیس جمهور در سفر استانی به زنجان، هیئت وزیران، اختصاص مبلغ دویست میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه، پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات و مقابله با حوادث غیرمترقبه زنجان را تصویب کرد.     به گزارش نبض سحر، بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مبلغ دویست […]

در راستای تحقق وعده های رئیس جمهور در سفر استانی به زنجان، هیئت وزیران، اختصاص مبلغ دویست میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه، پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات و مقابله با حوادث غیرمترقبه زنجان را تصویب کرد.

 

 


به گزارش نبض سحر، بر اساس مصوبه هیئت وزیران، مبلغ دویست میلیارد ریال برای کمک به تکمیل تصفیه خانه مدول دوم زنجان، پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات، پیشگیری از آلودگی سدّ تهم از فاضلاب روستاهای اطراف آن و مقابله با حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه در اختیار استانداری زنجان قرار می گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
متن مصوبه هیئت دولت به شرح زیر است:
۱. مبلغ دویست میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰) ریال به صورت تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و ماده (۱۰) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، موضوع بند (ش) ماده (۲۲۴) قانون برنامه پنجم توسعه، به نسبت مساوی، برای کمک به تکمیل تصفیه خانه مدول دوم زنجان از طرح آبرسانی به شهر زنجان، پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات، پیشگیری از آلودگی سدّ تهم از فاضلاب روستاهای اطراف آن و مقابله با حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، در اختیار استانداری زنجان قرار می‏گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.
۲. مبلغ چهل میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۴۰) ریال از اعتبار مذکور در اختیار ستاد بحران استان زنجان قرار می گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط، صرف امور موضوع بند (ش) ماده (۲۲۴) قانون برنامه پنجم توسعه با اولویت پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نماید.
۳. استانداری زنجان موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی، گزارش عملکرد اعتبارات یادشده و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های مربوط را هر سه ماه به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ارسال نماید.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را در تاریخ ۲۸/۸/۹۳ برای اجرا به وزارت کشور، وزارت جهادکشاورزی، وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ابلاغ کرد.

اختصاص اعتبار از محل منابع ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و منابع ماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور به استان زنجان در سال ۱۳۹۳

ارقام به میلیون ریال است.

ردیف
شهرستان
کمک به تکمیل تصفیه خانه مدول دوم زنجان از طرح آبرسانی به شهر زنجان(۴۰۲۰۱۱۵۷)
پروژه های تأمین و انتقال آب زراعی و لایروبی قنوات(جهادکشاورزی)
پیشگیری از آلودگی سد تهم از فاضلاب روستاهای اطراف سد تهم
مقابله با حوادث غیرمترقبه و اقدامات پیشگیرانه از حوادث
جمع
۱
ابهر
۱۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۲
ایجرود
۶,۰۰۰
۶,۰۰۰
۳
خابنده
۲۹,۰۰۰
۲۹,۰۰۰
۴
خرمدره
۲۹,۰۰۰
۲۹,۰۰۰
۵
زنجان
۲۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰,۰۰۰
۶
سلطانیه
۸,۰۰۰
۸,۰۰۰
۷
طارم
۸,۰۰۰
۸,۰۰۰
۸
ماهنشان
۲۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۹
سطح استان در اختیار ستاد حوادث
۴۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
جمع کل
۲۰,۰۰۰
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۱۲۰,۰۰۰
۲۰۰,۰۰۰

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی دولت

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=23009

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.