• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

ارزش و شان جامعه را می توان با کار پژوهشی مشخص کرد

  • کد خبر : 23913
  • 29 آذر 1393 - 8:58
ارزش و شان جامعه را می توان با کار پژوهشی مشخص کرد

“منصور عباسی نیکو” رئیس موسسه آموزش عالی کار در نشست هم اندیشی پژوهشگران شهرستان خرم دره گفت: ارزش و شان جامعه را می توان با کار پژوهشی مشخص کرد. به گزارش نبض سحر، منصور عباسی نیکو در رابطه با پژوهش به سه محور ارزش و جایگاه پژوهش ، ضرورت ها و اسباب و لوازم پژوهش […]

“منصور عباسی نیکو” رئیس موسسه آموزش عالی کار در نشست هم اندیشی پژوهشگران شهرستان خرم دره گفت: ارزش و شان جامعه را می توان با کار پژوهشی مشخص کرد.

به گزارش نبض سحر، منصور عباسی نیکو در رابطه با پژوهش به سه محور ارزش و جایگاه پژوهش ، ضرورت ها و اسباب و لوازم پژوهش و خطرات و مشکلاتی که در این حوزه اشاره کرد و یاد آور شد: ارزش و شان جامعه را می توان با کار پژوهشی مشخص کرد و جامعه ای که درآن کار پژوهشی انجام می شود انحطاط و سقوط نخواهد داشت.

عباسی نیکو در ادامه گفت یک محقق می تواند با داشتن نیت الهی و در نظر گرفتن رضای خدا، خدمت به خلق الله ، ، شجاع بودن و آشنایی با پیشینه پژوهشی ، شهامت داشتن ، امانت دار بودن و ارج نهادن به آثار تحقیقاتی دیگران اسباب پیشرفت خود و جامعه خود را فراهم آورد و نخستین چیزی که از محبوبیت یک پژوهشگر می کاهد این است که کار تحقیقاتی برای کسب شهرت باشد ، شتاب زدگی ، سرقت ادبی و… نیز از دیگر آسیب های کار پژوهش می باشد .

در ادامه قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره ضمن تقدیر و تشکر از نویسندگان و پژوهشگران و تبریک روز پژوهش گفت امر پژوهش با سختی ها و محدودیت ها و در عین حال لذت معنوی و روحی و فایده ماندگار همراه است وی افزود گرد هم آمدیم تا نویسندگان و محققان را بهتر بشناسیم و جای تاسف دارد که شهروندان نویسنده های شهر خود و تالیفات آنها را نمی شناسندوی در ادامه رسانه ها را ابزار توانمند برای معرفی این عزیزان دانست واز نشریات منطقه و استان درخواست نمود ستونی را برای معرفی این عزیزان بازکنند . در پایان نیز هر یک از نویسندگان و محققان به معرفی آثار خود پرداختند . و جلسه با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل و صرف ناهاربه پایان رسید .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=23913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.