• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

قطعا حکم سران فتنه بیش از “حصر خانگی” است/خیانت های سران فتنه آنقدر زیاد است که محدوده ای برای حکم آنها وجود ندارد

  • کد خبر : 24128
  • 03 دی 1393 - 15:59
قطعا حکم سران فتنه بیش از “حصر خانگی” است/خیانت های سران فتنه آنقدر زیاد است که محدوده ای برای حکم آنها وجود ندارد

حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: موسوی و کروبی فتنه ای را به نظام و انقلاب و مردم تحمیل کردند که حکم این فتنه گران خیلی بیشتر از حصر خانگی است .   همزمان با نزدیک شدن به یوم الله نهم دی ماه و بازخوانی جریانات فتنه ۸۸ سرویس سیاسی پایگاه خبری انقلاب نیوز گفتگویی […]

حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی طائب گفت: موسوی و کروبی فتنه ای را به نظام و انقلاب و مردم تحمیل کردند که حکم این فتنه گران خیلی بیشتر از حصر خانگی است .

 

همزمان با نزدیک شدن به یوم الله نهم دی ماه و بازخوانی جریانات فتنه ۸۸ سرویس سیاسی پایگاه خبری انقلاب نیوز گفتگویی با حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار صورت داده است که در ادامه آن را می خوانید.

حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی طائب در پاسخ به این سوال که حکم سران فتنه چیست گفت:اگر روزی دادگاهی صالحه تشکیل شود و بخواهد به جرایم و خیانت های موسوی و کروبی رسیدگی کند قطعا حکمی بالاتر از حصر خانگی است که الان سران فتنه آن را تحمل می کنند و این حصر خانگی سران فتنه نشان از رأفت اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی افزود:فتنه ۸۸ و خیانت های وطن فروشانه سران فتنه به مردم و نظام و انقلاب آنقدر زیاد است که محدوده ای برای حکم آنها وجود ندارد .
رئیس قرارگاه عمار ادامه داد: مردم در یوم الله ۹ دی ثابت کردند که تا آخرین نفس پای دفاع از نظام و انقلاب و رهبری مقاومت و ایستادگی می کنند و فتنه گران در بین مردم هیج جایی نداشته و ندارند .
طائب در پاسخ به این سوال که برخی سیاستمداران داخلی بر رفع حصر سران فتنه تاکید میکنند و هرجا می روند مسئله رفع حصر از سران فتنه را مطرح می کنند اظهار کرد: این اظهارات برخی افراد ناشی از وابستگی شان به استکبار است که چنین اظهاراتی را بیان میکنند.
حجت الاسلام طائب در ادامه با بیان اینکه یک مسئول واقعی در نظام جمهوری اسلامی خواستار محصور ماندن سران فتنه می‌شود گفت: یک مسئول واقعی حاضر نیست کشور بار دیگر در اختیار استکبار قرار گرفته و دچار اغتشاش شود.
رئیس قرارگاه عمار افزود : حصر فتنه گران یک نعمت است چرا که اگر از حصر آزاد شوند مجددا فتنه ای دیگر برپا خواهند کرد .
حجت‌ الاسلام طائب در پایان خاطرنشان کرد:برخی از خواص که میتوانستند در بصیرت افزایی مردم و روشنگری نسبت به ابعاد فتنه ۸۸ نقش موثری داشته باشند متاسفانه در خواب زمستانی به سر می بردند و می برند.

 

انتهای پیام/دانا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=24128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خب محاکمه شون کنین طبق جرمشون حکم بدین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.