• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

حماسه ۹دی پاسخ محکمی بود برای تمام کارشکنی ها/ اگر اعدام سران فتنه هم صادر بشود امر گزافی نیست

  • کد خبر : 24178
  • 06 دی 1393 - 9:07
حماسه ۹دی پاسخ محکمی بود برای تمام کارشکنی ها/ اگر اعدام سران فتنه هم صادر بشود امر گزافی نیست

حجت الاسلام حسینی امام جمعه خرمدره با اشاره به سران فقنه گفت: آنچه مقام معظم رهبری صلاح بدونن همان است گرچه بزرگان ما اعلام کردند که اگر اعدام اینها هم صادر بشود امر گزافی نیست، چون اینها باعث شدند تا بسیاری از بزرگان به شهادت برسند ،اینها متهم هستند چون دل رهبری و مردم را […]

حجت الاسلام حسینی امام جمعه خرمدره با اشاره به سران فقنه گفت: آنچه مقام معظم رهبری صلاح بدونن همان است گرچه بزرگان ما اعلام کردند که اگر اعدام اینها هم صادر بشود امر گزافی نیست، چون اینها باعث شدند تا بسیاری از بزرگان به شهادت برسند ،اینها متهم هستند چون دل رهبری و مردم را شکستند و مامطیع حکم رهبری هستیم.

حسینی در گفتگو با نبض سحر ابتدا با اشاره به مبارزات استکبار جهانی با جهان اسلام و بخصوص ایران اسلامی ونظام قدرتمند و استوار به ولایت فقیه ،افزود: که این نوع فرهنگ مردم سالاری و نظامی که برپایه در خواست مردم و نظر ملی فقیه استوار شده ،تلاش کرده تا این نظام را از بین ببرد.

وی گفت: سالیان سال از جنگ سخت،تهدید،تحریم،مانع تراشی،ایجاد محدودیت ها در معاملات ،انواع تهمت ها ،کمک کردن به دشمنان نظام و منافقین هرچه که در توان داشتند وارد میدان شدند تا به ایران اسلامی ضربه برسانند تا اینکه در انتخابات با یک سناریو و برنامه ریزی شده قبلی به نام انقلاب رنگی یا انقلاب مخملی که در چندین کشور با موفقیت این طرح پیش رفته بود ،با ایجاد ناآرامی و جلوه دادن نا آرامی وسرپیچی مدنی که سابقه موفقیت دشمنان در ایران هم مزید برعلت بود چون پس از کودتای ۲۸مرداد که توانستن بدون جنگ و خونریزی مردم ،دولت مصدق را سرنگون بکنند .

امام جمعه خرمدره گفت: بعد از انتخابات بعضی از کسانی که توهم اینکه مابرنده انتخابات هستیم و قبل از شمارش آرا اعلام کردند که مابرنده انتخابات هستیم که اصلا موجب تعجب همگان شد که سابقه نداشت که بدون اینکه آرا شمارش بشود کسی به این یقین برسد که کل ایران به من رای دادند.

وی گفت: مواردی که توسط تلفن همراه ،اینترنت به همدیگر پیام میدادن و ارتباط مخفی داشتند همه اینها رصد شده بود افرادی که با داخل وخارج مرتبط بودن از کشورهای عربی با اینا هماهنگ بودن گروههایی که اصلا هیچ سنخیتی بانظام و دین ما ندارند مثل همجنسگرا ها منافقین سران مرتج عرب و کشورهای اروپایی .

وی افزود: آمریکا خودش صراحتا اعلام میکند که میلیون ها دلار هزینه کرده تا اینکه در ایران یک انقلاب مخملی و رنگی بدون خونریزی به سرانجام برسد،اما اکثریت مردم آگاه هستند وخط ولایت فقیه و دوستدار نظام و احترام کنندگان به خون شهدا و قدر دان زحمات امام راحل هستند ،وارد عرصه شدند و تمام رشته های آنها را پنبه کردند.

وی در ادامه افزود: بسیار تلاش شد ازجمله کشته سازی دروغی ،مذاکرات ،بیانیه ها ، دعوت به تجمعات وآنهایی که فرصت طلب بودن تلاش کردند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی با اشاره حماسه نهم دی ماه گفت: ۹دی پاسخی بود برای تمام کارشکنی ها و مشت محکمی بر دهان استکبار که دیگر این توهم و فکرخام را نکنند که می توانند به نظام ضربه بزنند.

وی در پایان با اشاره به سران فقنه گفت: آنچه مقام معظم رهبری صلاح بدونن همان است گرچه بزرگان ما اعلام کردند که اگر اعدام اینها هم صادر بشود امر گزافی نیست، چون اینها باعث شدند تا بسیاری از بزرگان به شهادت برسند ،اینها متهم هستند چون دل رهبری و مردم را شکستند و مامطیع حکم رهبری هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=24178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.