• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

با تدوام وضعیت موجود در بازار نفت سرانه اقتصاد کشور آسیب خواهد دید

  • کد خبر : 25139
  • 20 دی 1393 - 8:53
با تدوام وضعیت موجود در بازار نفت سرانه اقتصاد کشور آسیب خواهد دید

نماینده مردم ابهر،خرم‌دره وسلطانیه گفت: اقدامات برخی دولت ها درکاهش بهای نفت و افزایش تولید موجب بروزنزول قیمت جهانی نفت شده است وبا تدوام روند موجود درآمد سرانه کشور آسیب خواهددید.  محمدرضا خانمحمدی در جمع مدیران استان زنجان افزود: کاهش قیمت نفت اقتصاد ایران آسیب جدی به سرانه کشور خواهد زد و باید تدابیر ویزه […]

نماینده مردم ابهر،خرم‌دره وسلطانیه گفت: اقدامات برخی دولت ها درکاهش بهای نفت و افزایش تولید موجب بروزنزول قیمت جهانی نفت شده است وبا تدوام روند موجود درآمد سرانه کشور آسیب خواهددید.

 محمدرضا خانمحمدی در جمع مدیران استان زنجان افزود: کاهش قیمت نفت اقتصاد ایران آسیب جدی به سرانه کشور خواهد زد و باید تدابیر ویزه در این حوزه اندیشیده شود.

وی ادامه داد: باید به مباحث رفاه، امنیت و سلامت توجه بیشتری داشت، چرا که این سه مورد به یکدیگر وابسته بوده و از این حیث مدیران باید به صورت تکلیفی و نه برحسب وظیفه عمل کنند.

وی ادامه داد: ارائه آمار غلط، اعتماد ملی را سلب میکند، از این رو مسئولان باید در ارائه آمار دقت داشته باشند.

خانمحمدی افزود: همه ما باید به شرایطی که در کشور وجود دارد آگاه باشیم، چرا که بسته به شرایط نقش برخی از واحدها جدیتر می‌شود و مسائل عموم شهری و استانی ارتباط مستقیم با وضعیت اقتصادی کشور دارد که میتواند موجب تغییر شود.

نماینده مردم زنجان و طارم گفت: حوزه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی یکی از اثرگذارترین و مهم‏ترین حوزه‏هایی است که در اکثر کشورهای توسعه یافته از اهمیت ویژهای برخوردار است.

محسن علیمردانی افزود: در ایران و به ویژه استان زنجان چندان از ظرفیتهای این حوزه استفاده نشده و در سایه سایر حوزهها بوده است، در حالی که حوزه تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از اهمیت بسزایی در بحث اشتغال برخوردار است.

وی با بیان اینکه سیاستگذاریها در کشور و استان روند خوبی را دارد ادامه داد: روند به صورت علمی و بسیار خوب طی می‌شود که نمودش را نیز شاهد هستیم، البته یکی از بخشهایی که نیاز به توجه بیشتری دارد بحث گردشگری و حوزه خدمات است که در این زمینه ۱۲ درصد از میانگین کشوری پایین‏تر هستیم، در حالی که ایجاد اشتغال در این حوزه ارزان‌تر از سایر حوزه‏ها است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در سطح استان در حوزه درمان به دو صورت مستقیم و غیرمستقیم ارائه خدمت میشود که دو بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با ۱۴۳ تخت و امید ابهر با ۶۵ تخت و درمانگاه‏های حکیم هیدجی و روزبه در زنجان به صورت مستقیم در حوزه درمان ارائه خدمت میکنند.

علی محمدی افزود: کل بودجه مصوب شده برای درمان غیرمستقیم در سطح استان ۷۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

منبع: خبرگزاری مهر،

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=25139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ما می توانیم در گردشگری در منطقه اولین باشیم اگر مسائل سیاسی را در این زمینه قاطی نکنیم و متاسفانه چاره ای هم نداریم باید برای نجات اقتصاد برخی موارد را نادیده بگیریم و مردم را واکسینه کنیم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.