• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

گلدون وبلاگی”زنگان” شماره۴۴

  • کد خبر : 25421
  • 24 دی 1393 - 11:14
گلدون وبلاگی”زنگان” شماره۴۴

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. شما را را به خواندن بهترین مطالب وبلاگ نویسان زنجان در گلدون وبلاگی امروز دعوت می کنم… بخوانید>اعتراضی که فتنه بود…،هور شمالی ۱۷،تحلیل هافینگتن پست از پیاده روی اربعین،حوزه علمیه نباید محلی اداره شود،ما […]

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد.

شما را را به خواندن بهترین مطالب وبلاگ نویسان زنجان در گلدون وبلاگی امروز دعوت می کنم…

بخوانید>اعتراضی که فتنه بود…،هور شمالی ۱۷،تحلیل هافینگتن پست از پیاده روی اربعین،حوزه علمیه نباید محلی اداره شود،ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم،شعار را باور کنیم یا عمل را بنگریم؟!

اعتراضی که فتنه بود…

وبلاگ طلبه سایبری نوشت

فتنه ۸۸ با همه خساراتی که برای کشور داشت ، با تمام خسارات جانی و مالی و با تمام آبرویی که از نظام اسلامی در معرض خطر قرار گرفت و با تمام  بحران امنیتیش، تبدیل به یک میزان و مقیاس شد و به قول دوستان ، خودش مبدأ تاریخی قرار گرفت.

………………………………………………………………………………………………………….

هور شمالی ۱۷

وبلاگ آن روزها نوشت

فرمانده گروه (شهید عباسی) گفت هیچ چاره ای نداریم جز اینکه این نقطه ی خطرناک را ترک کنیم ، چون درمحاصره ی آب و در معرض دید پاسگاه های عراق قرار داریم اگر هوا روشن شود به راحتی می توانند ما را نابود کنند.

……………………………………………………………………………………………………….

تحلیل هافینگتن پست از پیاده روی اربعین

وبلاگ عاشورائیان زنجان نوشت

 تحلیل گر سایت هافینگتن پست به معقوله ی پیاده روی اربعین از دیدگاه حرکت عظیم جهان تشییع پرداخته است و این واقعه را رخدادی در کشور عراق بیان کرده است . در حالیکه نقش تمامی شیعیان جهان علی الخصوص ایرانیان و شیعیان ایران در این حرکت سیاسی و فرهنگی عظیم بر کسی پوشیده نیست. این واقعه حج مسلمانان و یا کومبه میلای (یک فستیوال هندی) نیست.

……………………………………………………………………………………………………….

جا تنگ بوده است یا ما اضافه ایم !؟

وبلاگ ستارگان نوشت

تنبیه کسانی که برای امام حسین(علیه السلام) عزاداری می کردند، سنگین بود!!!!

 به دستور سروان خلیل، من و حیدر هرکدام به هفتاد ضربه کابل محکوم شدیم. حامد حیدر را زد و ولید مرا. وقتی هفتاد ضربه کابل را نوش جان کردیم، حیدر با همان لهجه ترکی و دوست داشتنی اش دوبار تکرار کرد: « سیدی! سنی ننه وین جانی ایکی دانا شالاق ویر؛ جون مادرت دو تا کابل دیگه هم بزن! »

……………………………………………………………………………………………………….

حوزه علمیه نباید محلی اداره شود

وبلاگ نامه های حوزوی نوشت

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ترابی، تحصیل علوم دینی را از دوران نوجوانی در نجف اشرف آغاز کرد و در سال ۱۳۵۵ به حوزه علمیه قم آمد و از محضر آیات عظام تبریزی (ره)، وحید خراسانی، بهجت، زنجانی، و همچنین آیت الله هاشمی شاهرودی و سبحانی بهره برد. او سالیانی است که مشغول تدریس در سطح عالی حوزه است و تالیفاتی نیز در زمینه‌های فقهی، در موضوعات مستحدثه به زبان عربی و همچنین در زمینه‌های مربوط به قرآن کریم به فارسی و همچنین ترجمه برخی کتب به ترکی استانبولی داشته است.

……………………………………………………………………………………………………….

ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم

وبلاگ یاوران اباصالح نوشت

ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم

……………………………………………………………………………………………………….

شعار را باور کنیم یا عمل را بنگریم؟!

وبلاگ ساقی نوشت

سلام به همراهان گرامی

 یادتوت هست که در یک پُست و مطلبی اینکه اعتدال چیست و معنای آن چه می باشد، سوال کردیم؟ اما تاکنون و با گذشت ۱۶ ماه از  فعالیت دولت یازدهم نه تنها معنای اعتدال مشخص نشد بلکه دولتی که شعار عدم ترس از انتقاد و باز بودن فضای نقد و انتقاد سر می دهد، در بعضی جاها در عمل از اعتدال به افراط رسید و رئیس جمهور محترم سه بار منتقدین را با الفاظ و جملاتی تند مورد انتقاد قرار داد تا شعار و عمل در تقابل هم قرار بگیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=25421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.