• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

روابط عمومی‌ های ادارات باید جایگاه مناسبی داشته باشند

  • کد خبر : 26094
  • 05 بهمن 1393 - 10:11
روابط عمومی‌ های ادارات باید جایگاه مناسبی داشته باشند

سومین جلسه روابط عمومی ها ی شهرستان خرم دره صبح دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره  با حضور روابط عمومی های ادارات و خبرنگارن شهرستان برگزار شد. به گزارش نبض سحر، قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن محکوم کردن اهانت شارلی ابدو روزنامه فرانسوی گفت: “عدو شود […]

سومین جلسه روابط عمومی ها ی شهرستان خرم دره صبح دیروز در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم دره  با حضور روابط عمومی های ادارات و خبرنگارن شهرستان برگزار شد.

به گزارش نبض سحر، قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن محکوم کردن اهانت شارلی ابدو روزنامه فرانسوی گفت: “عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد” این اهانت اگر چه غیر انسانی است به خواست خدا باعث بیداری مسلمانان گردید و جز تبلیغ کردن چهره مهربان پیامبر نیست و باعث انسجام بیشتر مسلمانان شد.

وی در ادامه با اشاره به وظایف روابط عمومی در قبال سازمان افزود: روابط عمومی‌ زمانی‌ می‌تواند نقش‌ راهبردی‌ خود را در سازمان‌ ایفا کند که‌ جایگاه مناسبی‌ داشته‌ باشد و همچنین روابط عمومی ،مرجع پاسخگویی است باید اطلاع رسانی دقیق از فعالیت های سازمان ارائه نماید و ارتباط رضایتمندانه بین دستگاه و مخاطبان ایجاد کند و تعامل مطلوبی باید بین روابط عمومی ادارات و خبرنگاران ایجاد شود.

صمدی در پایان از روابط عمومی ها درخواست نمود برای اجرای هر چه بهتر برنامه های دهه فجر هماهنگی و تعامل مطلوبی داشته باشند .

در ادامه کاظم مصطفوی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز بر لزوم گسترش تعامل روابط عمومی ها با رسانه تاکید کرد وگفت هم اکنون عصر ارتباطات است روابط عمومی ها باید باهم در تعامل باشند و به بیان خدمات انجام شده در سازمان بپردازند.

علی داوودی رئیس شواری اسلامی شهر خرم دره نیز بر لزوم اطلاع رسانی مطلوب برای تبیین برنامه هایی دهه فجر تاکید کرد و گفت ایام دهه فجر یاد آور روزهای به یاد ماندنی است و روابط عمومی ها باید اطلاع رسانی خوبی در این ایام داشته باشند وی از روابط عموی ها خواست تا اهداف و برنامه ریزی بلندی داشته باشند .

در ادامه هریک از روابط عمومی ها به فعالیت های انجام گرفته در اداره خود پرداختند و مصوب شد کارگاه خبر نویسی در شهرستان برای روابط عمومی ها برگزار شود و همچنین روابط عمومی برتر شهرستان انتخاب شود در پایان نیز دکتر جلیل کریم خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان از انقلابیون خرم دره به ذکر خاطرات خود را دردوران انقلاب اسلامی پرداخت .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.