• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

۱۴ پروژه عمرانی وصنعتی در خرمدره افتتاح می شود

  • کد خبر : 26116
  • 05 بهمن 1393 - 21:26
۱۴ پروژه عمرانی وصنعتی در خرمدره افتتاح می شود

فرماندار شهرستان خرمدره، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴ پروژه عمرانی، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان افتتاح می شود.   به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی ، با اشاره به اینکه در روز های دهه فجر امسال پروژه های مختلفی در این شهرستان افتتاح می شود، افزود: با افتتاح این تعداد پروژه […]

فرماندار شهرستان خرمدره، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴ پروژه عمرانی، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان افتتاح می شود.

 

به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی ، با اشاره به اینکه در روز های دهه فجر امسال پروژه های مختلفی در این شهرستان افتتاح می شود، افزود: با افتتاح این تعداد پروژه تحولی در رشد و توسعه این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی یادآوری کرد: این شهرستان ظرفیت های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی دارد که تحقق آن چشم انداز بهتری را برای خرمدره مهیا می کند.

شیخی، شرکت تولیدی افسون با سرمایه گذاری بخش خصوصی رااز جمله پروژه های مهم قابل افتتاح در این ایام مبارک اعلام کرد و افزود: این واحد تولیدی البسه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به طور کامل از سوی سرمایه گذاری خصوصی انجام شده است.

وی افزود: کارخانه زرتاکداران خرمدره نیز که یکی از نیازهای اساسی این شهرستان بود در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال که نیمی از منابع آورده بخش خصوصی و مابقی به صورت تسهیلات بانکی است، افتتاح می شود.

فرماندار خرمدره، افتتاح مرغداری گوشتی روستای رحمت آباد و واحد گوساله پروری قلعه حسینیه در مجموع بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال رااز دیگر پروژه های قابل بهره برداری در این ایام برشمرد.

وی بیان کرد: برای نخستین بار در استان زنجان آزمایشگاه نانو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال توسط آموزش و پرورش شهرستان خرمدره در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

شیخی همچنین از افتتاح برق شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و افزود: یکی از مشکلات و معضلات این شهرک نبود برق مورد نیاز برای انجام فعالیت های مختلف بود که این مهم با همکاری شرکت توزیع برق منطقه ای و با هزینه سه میلیارد ریال محقق شد.

وی ابراز کرد: ساختمان آتش نشانی شهر خرمدره، جدول گذاری و ساماندهی معبر روستایی (سوکهریز، الوند، نصیر و رحمت آباد)، ساختمان دهیاری روستای باغدره، اصلاح و بهینه سازی شبکه در سطح شهرستان، تامین برق مجتمع ۱۲۴ واحدی فرهنگیان، تامین برق متقاضیان جدید، هنرستان ۱۲ کلاسه سراج و آسفالت روستایی آنجلین را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

به گفته این مسوول اعتباری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد و ۴۰۱ میلیون ریال برای ۱۴ پروژه این شهرستان هزینه شده است.

شهرستان خرمدره با جمعیت ۶۵ هزارو ۱۶۶ نفر معادل ۴/۶ درصد از جمعیت کل استان زنجان درفاصله ۷۵ کیلومتری جنوب مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام /ایرنا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=26116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.