• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
4

تیم ملی فوتبال به ایران بازگشت + صحبت های مسئولان، مربیان و بازیکنان

  • کد خبر : 26178
  • 06 بهمن 1393 - 22:56
تیم ملی فوتبال به ایران بازگشت + صحبت های مسئولان، مربیان و بازیکنان

کاروان تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش، پس از حضور در رقابت های جام ملت های آسیا وارد فردوگاه امام خمینی(ره) شد، صحبت های مسئولان، مربیان و بازیکنان را درباره این رقابت ها می خوانید. تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته سیدنی را به مقصد دوبی و سپس تهران ترک کرده بود، دقایقی پیش […]

کاروان تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش، پس از حضور در رقابت های جام ملت های آسیا وارد فردوگاه امام خمینی(ره) شد، صحبت های مسئولان، مربیان و بازیکنان را درباره این رقابت ها می خوانید.

تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته سیدنی را به مقصد دوبی و سپس تهران ترک کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.

ملی پوشان کشورمان امروز ساعت ۱۷:۳۵ وارد فرودگاه امام خمینی شدند.

گفتنی است، ملی پوشان ایران با حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا به مصاف تیم های بحرین، قطر، امارات و عراق رفتند.

حواشی:

از حاشیه‌های این استقبال تشویق مردم بود در مورد سرمربی تیم ملی با این مضمون کی‌روش، باید بماند.

بازار گرفتن عکس سلفی بسیار داغ بود و اکثر هواداران با بازیکنان و مربیان تیم ملی عکس سلفی می‌گرفتند.

دژاگه، قوچان نژاد و پولادی به ایران نیامدند.

جواد نکونام، سروش رفیعی، امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان با خبرنگاران مصاحبه نکردند.

صحبت های بازیکنان، مربیان و مسئولان را پس از بازگشت به ایران می خوانید:

** کفاشیان: رضایت مردم از تیم ملی برایمان کافی است

علی کفاشیان؛رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازگشت تیم ملی از استرالیا در جمع خبرنگاران درباره سرمربیگری کی روش گفت: کی‌روش همچنان سرمربی تیم ملی است.

وی در ادامه در خصوص حضورش در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت:به فرودگاه آمده‌ام تا به کی‌روش و بازیکنان تیم ملی خسته نباشید بگویم و مطمئن هستم مردم از عملکرد تیم ملی رضایت داشته  و همین رضایت مردم برای ما کافی است.

وی تاکید کرد: کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی در این دوره از مسابقات جام ملت‌ها کشیدند اما متاسفانه با بدشانسی از گردونه رقابتها حذف شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ادامه کار با کارلوس کی‌روش گفت: در حال حاضر کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران است و ما باید با او جلسه‌ای برگزار کنیم زیرا که او بارها گفته نیاز به یکسری ابزار برای حضور در تیم ملی دارد و ما هم باید ببینیم خواسته‌های کی‌روش از ما چیست تا بتوانیم با او ادامه همکاری دهیم.

وی در پایان گفت: امیدوار هستم که مردم از بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا راضی بوده  باشند هر چند که با بدشانسی از دور این مسابقات حذف شدیم.

** کی‌روش: بدست آوردن دل همه امکان‌پذیر نیست

کارلوس‌کی‌روش گفت: در کل باید بگویم که در مراحل آماده سازی با مشکلاتی مواجه بودیم اما عملکرد ما خوب و قابل تحسین بود همچنین از عملکرد بازیکنان جوان نیز در این دوره از رقابتها ارضی هستم و از تمامی هواداران و کسانی که به ما اعتماد کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: به تمامی نقطه ‌نظرها احترام می‌گذارم و در آخر باید بگویم نمی‌شود دل همه را بدست آورد.

وی در مورد ماندن یا نماندش در تیم ملی ایران تأکید کرد: مسئله مهم برای فوتبال ایران این نیست که مربی بماند یا نماند مسئله اصلی این است که ببینیم برای آینده فوتبال ایران چه کارهایی را مد نظر قرار دهیم. اکنون مهم این است که خود را برای جام جهانی روسیه آماده کنیم.

کی روش افزود: ما از نظر آماده‌سازی استحقاق بیشتر از این نداشتیم اما از نظر فوتبالی جنگندگی بازی‌کنان و روحیه‌ی پرتلاشی که از خود نشان دادند استحقاق بیشتری داشتیم.

** تاج:  بهتر است از الان به فکر آینده باشیم

رئیس سازمان لیگ گفت: از عملکرد تیم میلی راضی هستیم ولی در کل نتوانستیم که به اهدافمان دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: بهتر است به اما و اگر‌ها خاتمه بدهیم و برای موفقیت تیم ملی یک کار جدی در پیش بگیریم تا بتوانیم در آینده به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

تاج بیان کرد: دو جام جهانی را در منطقه داریم یکی در شمال منطقه که در روسیه برگزار می‌شود و دیگری در همسایه‌ی جنوبی ما که جام‌جهانی قطر است بنابراین مرکز ثقل فوتبال در آسیا در این منطقه خواهد بود و نکته قابل توجه این است که نباید از حریفان عقب بیفتیم که در این  صورت به ازبکستان هم می‌بازیم.

وی بیان کرد: باید جدی کار کنیم تا از گردونه عقب نمانیم.

** آقاجانیان: هدفمان قهرمانی بود

مربی تیم ملی فوتبال گفت: به هر حال تمامی هدفمان این بود که به مقام قهرمانی برسیم و تلاشمان را در این رابطه انجام دادیم ولی روی یک حادثه مقابل عراق بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: حتی کارشناسان داوری استرالیا هم اعتقاد داشتند که کار داور هموطنشان اشتباه بوده است و ایمان داشته باشید اگر آن اخراج صورت نمی گرفت امروز اینجا نبوده و جشن صعود به فینال را می گرفتیم.

** امیری:  شرایط خوبی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم موفق باشیم

بازیکن‌ تیم فوتبال ایران گفت: شرایط بسیار خوبی داشتیم اما متأسفانه باز هم مثل گذشته در ضربات پنالتی‌ مغلوب شدیم و نتوانستیم به آنچه که استحقاقش‌ را داشتیم برسیم .

وحید امیری گفت: همانطور که بازی را مشاهده کردیم برتری بازی با ما بود و می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل به عراق هم بزنیم اما کار داور استرالیایی درست نبود و به یک باره بازی را تغییر داد.

وحید‌امیری، در خصوص حس‌و حالش پیش از نظر AFC در خصوص وضعیت تیم ملی عراق گفت: ما آن شب را تا صبح نخوابیدیم و انتظار داشتیم که اعتراض ما مورد قبول AFC واقع شود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

** خانزاده‌،‌ خیلی راحت می‌توانستیم برنده میدان باشیم

بازیکن‌ ملی ایران گفت: خیلی  راحت می‌توانستیم که در بازی مقابل عراق برنده میدان باشیم و همانطور که نظاره گر بودیم تک‌تک بچه‌ها زحمت کشیدند ولی در آخر داوری باعث شد که نتوانیم ببریم.

خانزاده، افزود: با صراحت می‌توانم بگویم که تمام بچه‌ها در بازی مقابل عراق توانستند مردانه بجنگند و ده‌نفره بازی کنند ولی متأسفم‌ که در آخر نتوانستیم این تیم را ببریم.

وی درباره ماندن یا نماندن‌ کی‌روش، افزود: به نظر من کی‌روش، باید صددرصد‌ بماند و بهتر است چنین سؤالاتی‌ مطرح نشود چرا که همه می‌دانند وی برای فوتبال ما چه کار کرده است و از نظر من کی‌روش، آدم با تجربه‌ای است و می‌تواند سطح فوتبال ما را بالا ببرد.

** آزمون: ممنونم از کی‌روش که به بازیکنان جوان میدان داد

بازیکن تیم ملی ایران گفت: همه‌ی بازیکنان زحمات بسیار زیادی کشیدند و از کی‌روش، ممنونم که به جوانان میدان داد و این تجربه خوبی بود که بدست آوردیم.

وی بیان کرد: در کل زحمات بسیار زیادی کشیده بودیم اما باخت در مقابل تیم عراق برای ما بسیار بد و باور نکردنی بود.

** بیرانوند:  شرمنده مردم ایران شدیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در واقع ما شرمنده تمامی ایران شدیم شما دیدید ما بازیهای جام‌ملتها را به زیبایی هرچه تمامتر انجام دادیم و فقط با اشتباه داوری و ضربات پنالتی از گردونه مسابقات کنار رفتیم.

وی در ادامه افزود: ما حتی ده‌نفره بازی زیبایی را در مقابل عراق انجام دادیم اگر اشتباه داوری نبود به طور حتم جایگاه واقعی تیم ما از این بهتر می‌شد.

بیرانوند، در مورد تفکر کی‌روش، مبنی بر حضور حقیقی برای مهار ضربات پنالتی گفت: بدون شک تفکر کی‌روش، بهترین تفکر است و حقیقی، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودو اگر مصدومیتی که برای وی در بازی پیش نمی‌آمد می‌توانست پنالتی‌ها را مهار کند اما این مصدومیت تمرکزش را بر هم زده بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم در آینده با موفقیت تیم ملی دل هواداران و مردم را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/منبع:باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=26178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.