• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

دهه فجر فرصت بسیار عالی برای معرفی اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی است

  • کد خبر : 26165
  • 06 بهمن 1393 - 13:17
دهه فجر فرصت بسیار عالی برای معرفی اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت : دهه فجر فرصت بسیار عالی برای معرفی اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی و تجدید عهد و پیمان با امام (ره) ، شهدا و رهبری است. به گزارش نبض سحر، در آستانه سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره گفت : دهه فجر فرصت بسیار عالی برای معرفی اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی و تجدید عهد و پیمان با امام (ره) ، شهدا و رهبری است.

به گزارش نبض سحر، در آستانه سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برگزاری مراسم شبی با شعر و موسیقی در روز ۱۴ بهمن ، گردهمایی بانوان فجر آفرین ، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با انقلابیون از برنامه‌های ویژه این ایام می‌باشد.

وی همچنین بر ضرورت حضور پر رنگ هنرمندان در برنامه های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی امسال تاکید کرد و گفت: دهه مبارکه فجر در ایران نقطه عطف و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است که در نوع خود کم نظیر و منت خدای بزرگ بر ملت این مرز بوم می باشد که شایسته و بایسته است ضمن شکر گزاری به درگاه ایزد منان ، در حفظ و گسترش آن کوشا باشیم.

صمدی گفت: این دهه فرصت بسیار عالی برای معرفی اهداف و دستاوردهای نظام اسلامی و تجدید عهد و پیمان با امام (ره) ، شهدا و رهبری است.

وی در ادامه افزود به رسم آیین انسانیت و به حکم و تاکید دین مبین اسلام بویژه قرآن کریم از روزهای خوب و تاثیر گزار در سرنوشت یک ملت و کشور به نیکی یاد شود تا شعائر الهی آن روزها در یاد ها و اذهان زنده و قابل احترام و تاثیر گذار بماند ، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) از ایام الله به شمار می رود که بر همه ما وظیفه است که یاد و خاطره فجر آفرینان را زنده نگه داریم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=26165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.