• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

بانوان فعال فرهنگی ، قرآنی و اجتماعی شهرستان خرم دره تجلیل شدند

  • کد خبر : 27041
  • 21 بهمن 1393 - 14:19
بانوان فعال فرهنگی ، قرآنی و اجتماعی شهرستان خرم دره تجلیل شدند

گردهمایی بانوان فعال قرآنی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان خرم دره به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عصر دیروز در محل موسسه آموزش عالی کار باحضور نماینده مردم ابهر ، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.       به گزارش نبض […]

گردهمایی بانوان فعال قرآنی ، فرهنگی و اجتماعی شهرستان خرم دره به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عصر دیروز در محل موسسه آموزش عالی کار باحضور نماینده مردم ابهر ، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

 

 

 

به گزارش نبض سحر، قسمتعلی صمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تقدیر و تشکر از حمایت مسئولان ادارات و روئسای دانشگاهها ، شورا و شهرداری خرم دره از مراسم گفت : این برنامه با همت و پیشنهاد بانوان فعال بویژه انجمن قرآن و نهج البلاغه شهرستان شکل گرفته است .

وی گفت: نقش الهام بخش سازنده و منحصر به فرد قرآن کریم در اخلاق ، تمدن و تغییر و تحول مثبت جوامع انسانی بویژه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در تمامی عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی غیر قابل انکار است و بدون شک قرآنیان و بخصوص زنان متدین در پیروزی ، تقویت و تحکیم و توسعه انقلاب نظام اسلامی سهم زیادی داشته و دارند و گردهمایی امروز ما بمنظور تقدیر و تجلیل از تعدادی بانوان بزرگوار و فعال شهرستان به یاد همه زنان قهرمان و فجر آفرین می باشد .

IMG_4773

حجت الاسلام مسیح الله میرزایی رئیس دادگستری شهرستان خرم دره با اشاره به اهمیت تبلیغ افزود: رسالت اصلی پیامبر (ص) تبلیغ بود و توانست از طریق تبلیغ فتوحاتی بدست آورد و به پیروزی رسد .

وی گفت: خداپرستی فطری است و پیامبر نیز مطابق با فطرت انسانها گام برداشت و موفق شد .

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) “ما انقلابمان را به تمام جهانیان صادر می کنیم، چرا که انقلاب ما اسلامی است” گفت : امام خمینی (ره) اساسا در پرتو تبلیغ، راه سعادت و هدایت رابر روی مردم ایران گشود .

میرزایی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و دین مقدس اسلام نگاه ویژه به بانوان دارد چون در دین اسلام معیار جنسیت نیست بلکه فضایل اخلاقی و انسانیت معیار است .

وی گفت: بانوان صدر اسلام بانوان بزرگی چون حضرت فاطمه زهرا(س) حضرت زینب (س) ، در سنگر دین و ترویج آن موفقیت های بزرگی کسب کردند و می دانیم مهمترین وظیفه ی زنان تحکیم خانواده است و بانوان باید مسلح به سلاح دین باشند واحکام دین را به گوش خانواده ها برسانند و در راستای نهادینه سازی این وظیفه ی مهم تلاش کنند .

IMG_4786

محمد رضا خانمحمدی نماینده مردم ابهر و خرم دره در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی و اجتماعی و تشکر از متولیان برنامه بویژه از ابتکار عمل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره گفت: بانوان در پیروزی انقلاب و پیشرفت ، سازندگی و تعلیم و تربیت ایران اسلامی نقش بسزایی دارند.

وی سپس اعلام کرد کارهای مطلوبی در شهرستانهای ابهر ،خرم دره وسلطانیه انجام گرفته است وشهرستان خرم دره علی رغم وجودمشکلات متعدد در مسیر پیشرفت قرار گرفته است و امیدوارم که این مشکلات با همکاری بیشتر مسئولین وپیگیری مردم به زودی مرتفع گردد.

در پایان این برنامه از ۳۰نفر از بانوان فعال فرهنگی ، قرآنی و اجتماعی تجلیل بعمل آمد .

IMG_4858 IMG_4842

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام تیترخبرتون بانوان فعال اجتماعی فرهنگی وقرانی ست.درپایان نوشتین ۳۰نفرفعال قرانی تجلیل شدند.دوما به تشخیص کی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.