• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

«آموزش مصور احکام» منتشر شد

  • کد خبر : 27550
  • 29 بهمن 1393 - 11:32

«آموزش مصور احکام» طبق فتاوای رهبر انقلاب با سبکی جدید برای تمامی گروه‌های سنی از سوی انتشارات فقه روز وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.  کتاب «آموزش مصوّر احکام»، طبق فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دام ظلّه، درباره‌ مجموعه‌ مسائل و استفتائات پیرامون احکام تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمّم، نماز، مسجد و روزه با […]

«آموزش مصور احکام» طبق فتاوای رهبر انقلاب با سبکی جدید برای تمامی گروه‌های سنی از سوی انتشارات فقه روز وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

 کتاب «آموزش مصوّر احکام»، طبق فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دام ظلّه، درباره‌ مجموعه‌ مسائل و استفتائات پیرامون احکام تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمّم، نماز، مسجد و روزه با توضیحات تصویری، جدول و اینفوگرافیک است که به کوشش مؤسسه‌ فرهنگی- هنری اطلس تاریخ شیعه(کانون نشر احکام) تهیه و تنظیم شده است و توسط انتشارات فقه روز وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی برای نخستین‌بار با سبکی متفاوت و جذاب برای کلیه گروه‌های سنی چاپ و عرضه می‌شود.
فراگیری تکالیف شرعی و احکام اسلامی در زوایای مختلف زندگی – به ویژه اموری که همه‌روزه با آن سروکار داریم- یک ضرورت و وظیفه‌ دینی برای عمل است؛ عملی که ضامن سعادت، جلب رحمت الهی وکامیابی دنیوی و اخروی است.

از این رو کاربرد روش‌های نو و جاذبه‌های نوشتاری و هنری در عرضه‌ی مسائل مورد نیاز، برای یادگیری « باید و نبایدهای عملی»، بیش از دیگر امور اهمیت دارد. آموزش مصور احکام مجموعه مسائل و استفتائات پیرامون احکام  تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمم، نماز، سجده و روزه است که با استفاده از تصاویر و  با رویکرد آموزشی در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=27550

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. “آموزش مصور احکام”

    لطفاً برای دیدن رساله مقام معظم رهبری به لینک زیر مراجعه کنید:
    http://ahkam.atlasshia.ir/index.php/news/256-2015-02-19-09-37-28
    و همچنین می توانید برای آشنایی با موسسه اطلس تاریخ شیعه به نشانی زیر مراجعه نمایید:
    ahkam.atlasshia.ir

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.