• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

۱۲ هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت شهرستان استفاده شده است/ شهر خرمدره به پنج منطقه تقسیم‌بندی می شود

  • کد خبر : 27872
  • 04 اسفند 1393 - 17:30
۱۲ هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت شهرستان استفاده شده است/ شهر خرمدره به پنج منطقه تقسیم‌بندی می شود

محمدابراهیم امیرلو شامگاه دیروز در نشست خبری شهرداری خرم‌دره با بیان اینکه در سه بخش عمرانی مالی و خدماتی گام‌های خوبی توسط شهرداری برداشته‌ شده است، اظهار کرد: وجود برخی از مشکلات مالی در دولت و شهرداری در انجام برخی از اقدامات چالش ایجاد کرد. به گزارش نبض سحر، شهردار خرمدره در ادامه با بیان […]

محمدابراهیم امیرلو شامگاه دیروز در نشست خبری شهرداری خرم‌دره با بیان اینکه در سه بخش عمرانی مالی و خدماتی گام‌های خوبی توسط شهرداری برداشته‌ شده است، اظهار کرد: وجود برخی از مشکلات مالی در دولت و شهرداری در انجام برخی از اقدامات چالش ایجاد کرد.

به گزارش نبض سحر، شهردار خرمدره در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۲ بودجه شهرداری ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود که حدود ۷۰ درصد آن عمدتاً از بخش ارزش‌افزوده محقق شد، اظهار کرد: امسال بودجه شهرداری ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ تومان بود که همین امر باعث تقویت انجام کارهای عمرانی توسط شهرداری شد.

این مسوول با اشاره به اینکه نهضت آسفالت سال آینده نیز در شهرستان تداوم خواهد یافت، تصریح کرد: امسال ۱۲ هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت شهرستان استفاده شد که این روکش از سه‌راهی دانشگاه شروع ‌شده و تا میدان توحید ادامه یافت. همچنین ۱۴ هزار و ۶۸۰ هزار متر جدول‌گذاری در شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه ۲۲ مورد سرعت‌گیر در شهرستان نصب‌ شده است، تأکید کرد: سرعت‌گیرهای قدیمی جمع‌آوری‌ شده و سرعت‌کاه‌های دومنظوره جدید جایگزین آن شد تا از میزان حوادث و تصادفات احتمالی در شهرستان کاسته شود و نصب شبرنگ برای سرعت‌گیرها نیز از اولویت‌های شهرداری در سال آینده است.

امیرلو با اشاره به اینکه روزانه ۶۰ تن زباله در شهرستان جمع‌آوری می‌شود، یادآور شد: نیروهای خدمات شهری جزو بهترین و زحمت‌کش‌ترین کارکنان شهرداری هستند و در هر لحظه از شبانه‌روز که مردم به خدمات آن‌ها نیاز پیدا کنند از خدمت‌رسانی دریغ نکرده و در نظافت شهر نیز تلاش زیادی می‌کنند.

شهردار خرم‌دره با اشاره به اینکه برای احداث کارخانه بازیافت زباله رایزنی‌هایی با شهرداران شهرهای هم‌جوار صورت گرفته است، اظهار کرد: از آنجایی‌که این موضوع با سلامتی افراد رابطه مستقیم دارد باید طوری باشد که زباله‌ها به‌ صورت استاندارد تفکیک شود.

امیرلو همچنین از نام گذاری خیابان رسالت برای یکپارچه سازی دو خیابان سیدجمال الدین و شهید بهشتی خبر داد.

شهردار خرمدره در پایان از مشارکت مردم در ساخت سالن اجتماعات آرامستان باغ رضوان این شهرستان که در دهه فجر به بهره‌برداری رسید، خبر داد و یادآور شد: اعتبار هزینه شده برای ساخت این سالن ۸۰۰ میلیون ریال است که از طریق مشارکت‌های مردم خیراندیش خرمدره تأمین شده است.

DSCF7402

شهردار خرمدره در خصوص سوالات خبرنگار نبض سحر گفت:

در خصوص بازگشائی خیابان های باهنر و ملاصدرا اقدامات لازم در حال انجام است و خانه انتهای خیابان ملاصدرا به تملک شهرداری درآمده و به زودی بازگشائی می شود.

در خصوص نصب علائم راهنما در شهر تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

در خصوص پروژه هایی که از دوره ی قبل شروع کار آن آغاز شده است نیز در سال آینده جزو برنامه های شهرداری برای تکمیل آن خواهد بود.

در خصوص جایگاه های CNG  خرمدره نیز در راستای بهبود عملکرد آنان اقداماتی در حال اجراست.

در خصوص سرویس بهداشتی برای مسافران نوروزی چند مسجد بین راهی هماهنگ شده است که ۲۴ ساعته خدمات به مسافرین ارائه کنند.

در خصوص میدان شهدای هسته ای در تلاش هستیم تا المان آن  پیش از فرارسیدن سال نو در خرمدره نصب شود.

DSCF7397

در ادامه این جلسه نیز رییس شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره از ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی برای توسعه برخوردار است، اظهار کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد انجام کارهای بزرگ در شهرستان بود.

علی داوودی در ادامه با تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی بهتر به همشهریان، شهر خرم‌دره به پنج منطقه تقسیم‌بندی می شود.

وی با بیان اینکه از اعتبارات سفر رییس‌جمهور به چهار پروژه شهرداری اعتبار اختصاص ‌یافته است، افزود: این پروژه‌ها شامل ساخت میدان در ضلع غربی شهر، احداث دیوار حفاظتی پل راه‌آهن، احداث دهنه دوم پل کمربندی و ساماندهی رودخانه کبیر است.

در ادامه این جلسه نیز لعیا جعفری نایب‌رییس شورای شهر خرم‌دره با اشاره به اینکه علی‌رغم بسیاری از عقب‌افتادگی‌ها و کمبودها اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی صادقانه به مردم باید سرلوحه همه مسوولان قرار گیرد.

حاشیه های این نشست:

DSCF7403

در این جلسه محمد شاهسوند از اعضای شورای شهر خرمدره از برخی از نشریات محلی اظهار گله مندی کرد و گفت: برخی از نشریات متعلق به یک نهاد شده اند که تبلیغ آن نهاد را می کنند.

 یکی از خبرنگاران به دلیل قدردانی از عملکرد شهردار خرمدره، وی را شایسته کسب مدال طلا عنوان کرد!

 تعدادی از خبرنگاران در خصوص اخبار شهرداری که فقط در یک نشریه به چاپ می رسد اظهار گله مندی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. اگه قراره اسم خیابانهای سیدجمالدین و شهید بهشتی مظهر مبارزات انقلابی اند عوض بشه و نام این خیابان رو بنام همون شهید مظلوم بهشتی یا یکی از شهدای خرم دره همچون شهید کریم خمینی یا یکی از شهدای پرآوازه انقلاب اسلامی همچون باکری ، همت و … باشه و اگه نام خ شهید بهشتی رو خواستن عوض کن در یکی از خیابانهای دیگه شهر نامگذاری کنند

  2. واقعابایدبه امیرلومدال طلادادکه بازمثل کذشته عمل میکنه بایدسالهای قبل هم مدال میدادن ولی این زحمتوشهرک قلعه حسن خان تهران کشید

  3. از عزیزان شهردار و شورای شهر خواهشمندیم در مورد وضعیت زمین های فاز سه شهرک گلدشت اطلاع رسانی فرمایند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.