• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

محل های اسکان آموزش وپرورش خرمدره ظرفیت پذیرائی از ۲۴۰ مسافر نوروزی را دارند

  • کد خبر : 27899
  • 05 اسفند 1393 - 9:10
محل های اسکان آموزش وپرورش خرمدره ظرفیت پذیرائی از ۲۴۰ مسافر نوروزی را دارند

یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش به ریاست شیخی فرماندارشهرستان و با حضور مدیر اداره و اعضاء شورا در محل سالن کنفرانس اداره تشکیل شد.    به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار شهرستان،  آراستگی ظاهری شهر و فرهنگ برخورد با مسافران و راهنمایی آنها را از مسائل مهم استقبال از مهمانان نوروزی دانست و گفت […]

یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش به ریاست شیخی فرماندارشهرستان و با حضور مدیر اداره و اعضاء شورا در محل سالن کنفرانس اداره تشکیل شد.

 

 به گزارش نبض سحر، جمشید شیخی فرماندار شهرستان،  آراستگی ظاهری شهر و فرهنگ برخورد با مسافران و راهنمایی آنها را از مسائل مهم استقبال از مهمانان نوروزی دانست و گفت این مسائل باعث ذهنیت مثبت در بازدیدکنندگان از این شهرستان می شود.

وی در مورد جشنواره خیرین نیز گفت: درجذب خیرین نیاز به تعامل وارتباط بوده و افراد ذی نفوذ ، دارای پست مقام و نیز افراد غیرسیاسی برای جذب مناسب اند.

همچنین شیخی به موضوع درختکاری اشاره نمود و افزود : دانش آموزان را بهتر است علاقه مند به  مسئله درختکاری کرده و بایستی اهمیت این موضوع درمدارس گفته شود.

وی با اشاره  تجلیل از بازنشستگان پرداخت و اظهار کرد : از تجربیات و پیشنهادات گرانقدر آنها در عرصه های مختلف استفاده گردد.

باباخانی رئیس آموزش و پرورش خرمدره ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل ، به موضوعات این جلسه از جمله : برگزاری جشنواره مجمع خیرین ، تسهیلات سفر و اسکان مهمانان نوروزی و درختکاری اشاره کرد.

وی همچنین در زمینه درختکاری که ۱۵ اسفند ماه می باشد ، از منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در خصوص در اختیار قرار دادن نهال های لازم  برای این روز را خواستار شد.

باباخانی همچنین به تهیه یک حلقه CD که در آن به معرفی شهرستان و جاذبه های گردشگری آن قرار داده شود را جهت توزیع بین مسافران نوروزی پیشنهاد داد.

در این جلسه همچنین مطرح شد: در ایام نوروز محل های اسکان آموزش وپرورش شهرستان خرمدره ظرفیت پذیرائی از ۲۴۰ مسافر را دارند.

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=27899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.