• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

مانور پیامبر اعظم اقتدار و قدرت نظامی ایران را به نماش گذاشت

  • کد خبر : 28122
  • 08 اسفند 1393 - 16:15
مانور پیامبر اعظم اقتدار و قدرت نظامی ایران را به نماش گذاشت

امام جمعه خرم‌دره گفت: مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) اقتدار، قدرت نظامی و آمادگی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت حلال و حرام الهی و کسب توشه تقوا، خطبه معنوی حضرت زهرا (س) را برای نمازگزاران تشریح و تبیین […]

امام جمعه خرم‌دره گفت: مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) اقتدار، قدرت نظامی و آمادگی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت حلال و حرام الهی و کسب توشه تقوا، خطبه معنوی حضرت زهرا (س) را برای نمازگزاران تشریح و تبیین کرد.

وی افزود: این خطبه یکی از آثار معنوی آن حضرت در راستای دفاع از حریم ولایت و بیان مظلومیت امام علی (ع) است.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه با تبریک هشتم اسفند روز امور تربیتی گفت: نوجوانان و جوانان، نقش مهم و تعیین‌کننده‌‏ای در ساختن جامعه دارند و باید به امور تربیتی و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در مدارس اهمیت داده شود.

وی با تبریک نهم اسفند سالروز تشکیل بنیاد جانبازان افزود: جانبازان با اهدای بهترین داشته خود برای حفظ و حراست از ایران اسلامی تلاش کردند که باید قدردان این عزیزان باشیم.

حسینی با اشاره به روز حقوق مصرف‌کنندگان تصریح کرد: تولیدکنندگان باید برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان تلاش و با تولیدات مرغوب و استاندارد در راستای کسب رضایت آنها تلاش کنند.

وی با عرض تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: از هیئت امنای مساجد می‌خواهیم در راستای اجرای برنامه‌های سوگواری مناسب با شأن آن حضرت تلاش کنند.

امام جمعه خرم‌دره با  عرض تبریک به مناسبت روز تاسیس کمیته  امداد امام خمینی و آغاز هفته جشن احسان و نیکوکاری گفت: باید تلاش کنیم تا با کمک‌های خود شادی را به خانواده‌های محرومان هدیه کنیم.

وی در ادامه به مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) و اقتدار قدرت نظامی و آمادگی ایران اسلامی به عنوان پیام این مانور اشاره کرد و گفت: دشمنان اقتدار نظام را در مانور بزرگ پیامبر اعظم (ص) مشاهده کردند.

حسینی با اشاره به نقشه استکبار جهانی در راستای دو مرحله‌ای کردن مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: ایران اسلامی هرگز زیر بار زور نخواهد رفت.

وی با تقدیر از دیدار رئیس جمهور با مراجع عظام تقلید و درخواست آنان از ریاست جمهوری و دولتمردان در راستای رسیدگی به وضع معیشتی مردم ایران تصریح کرد: دولتمردان باید در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=28122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.