• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

شرط اصلی تحقق شعار سال، درک صحیح آن است

  • کد خبر : 29785
  • 08 فروردین 1394 - 9:40
شرط اصلی تحقق شعار سال، درک صحیح آن است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال “دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی”، گفت: شرط اصلی برای تحقق شعار سال، درک صحیح از آن است. حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های اولین نماز جمعه زنجان در سال جدید ضمن تبریک […]

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال “دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی”، گفت: شرط اصلی برای تحقق شعار سال، درک صحیح از آن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های اولین نماز جمعه زنجان در سال جدید ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، افزود: آغاز سال جدید فرصت خوبی برای تحول درونی انسان‌ها است، از این رو بهترین دعا برای هم‌نوعان خود می‌تواند دعای عاقبت به خیری باشد.

 

وی در خصوص شعار سال و لزوم اهتمام به تحقق آن از سوی مردم و مسوولان نظام، تأکید کرد: بی‌تردید، شعار “دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی” به مثابه نقشه راه و خط کلی نظام اسلامی است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب برای پایداری این نظام و به دور ماندن از گزند دشمنان ترسیم شده و تحقق آن باید جزو اولویت‌ها باشد.

 

خطیب نمازجمعه زنجان با بیان اینکه شعار هر سال فقط مختص همان سال نبوده و تا زمانی که نتوانیم شعار سال گذشته را محقق کنیم، باید مورد توجه مردم و مسوولان نظام به عنوان یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری باشد، تصریح کرد: تا زمانی که نتوانیم درک صحیحی از نام‌گذاری‌های سال داشته باشیم، نخواهیم توانست برای تحقق آن که هر سال بر اساس حکمت و مصلحت نظام نام‌گذاری می‌شود، گام برداریم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه یکی از راه‌های تحقق شعال سال، استفاده از ظرفیت‌های متقابل مردم و دولت است که این مهم نیز با همکاری و یا به تعبیر مقام معظم رهبری با همدلی و هم‌زبانی ممکن خواهد شد، اظهار کرد: نام‌گذاری شعار سال نشان داد که همکاری تنگاتنگ مردم و دولت، مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری در سال جدید که باید نسبت به تحقق آن کمر همت ببندیم.

 

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به روز ۱۲ فروردین (روز جمهوری اسلامی) از این روز به عنوان یکی از اعیاد بزرگ ملت ایران دانست و یادآور شد: در این روز، مردم ایران اسلامی صادقانه و آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با اکثریت آرا خواستار برپایی نظام جمهوری اسلامی شدند و این انتخاب به منزله پایان دوران استبداد ستم‌شاهی در ایران بود.
انتهای پیام/ایسنا

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=29785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.