• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

ناکامی گروه های تروریستی در ایران

  • کد خبر : 29799
  • 08 فروردین 1394 - 12:54

وزیر اطلاعات گفت:تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی در ایران به نتیجه نرسیده است . به گزارش نبض سحر به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه ابوفاضل لامرد گفت : به حول قوه الهی و با اشراف اطلاعاتی گسترده […]

وزیر اطلاعات گفت:تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی در ایران به نتیجه نرسیده است .

به گزارش نبض سحر به نقل از واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه ابوفاضل لامرد گفت : به حول قوه الهی و با اشراف اطلاعاتی گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) تاکنون هیچ یک از اقدامات تخریبی گروه های تروریستی به نتیجه نرسیده و عوامل این اقدامات دستگیر شده و اطلاع رسانی درباره آن انجام شده است.

وی با اشاره برخی از مشکلات دولت برای اداره امورکشور گفت: دولت درتلاش است بدون ایجاد حاشیه اوضاع را سرو سامان بدهدتا مردم دچار مشکلات نشوند و تاکنون موفقیت های قابل قبولی داشته است.

وزیر اطلاعات در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت: تیم مذاکره کننده درچارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر حکیمانه ایشان روند مذاکره را پیش می برند.

وی اعتماد رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده و بی اعتمادی ایشان به طرف مقابل را تدبیری حکیمانه و پشتوانه ای موثر برای مذاکره کنندگان بیان کرد.

وزیر اطلاعات باانتقاد از برخی اظهارات که مذاکره کنندگان را به عقب نشینی و وادادگی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران متهم می کنند گفت: اعضای تیم مذاکره کننده به دنبال احقاق حقوق ملت ایران در چارچوب قوانین وحقوق بین الملل و NPT هستند.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=29799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.