• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

اردوهای راهیان نور بزرگترین و تاثیرگذارترین حج بصیرتی برای نسل های جدید است

  • کد خبر : 29845
  • 10 فروردین 1394 - 0:20
اردوهای راهیان نور بزرگترین و تاثیرگذارترین حج بصیرتی برای نسل های جدید است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور بزرگترین و تاثیرگذارترین حج بصیرتی برای جوانان و نسل های جدید جامعه محسوب می شود که تا کنون به نحو مطلوبی برگزار شده است. نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: برنامه اردوهای راهیان نور به عنوان […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور بزرگترین و تاثیرگذارترین حج بصیرتی برای جوانان و نسل های جدید جامعه محسوب می شود که تا کنون به نحو مطلوبی برگزار شده است.

نبض سحر: سردار جهانبخش کرمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا اظهار داشت: برنامه اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از عرصه ‌های مهم ترویج فرهنگ دفاع مقدس از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته در زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در قالب این اردوها ۵ هزار زنجانی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند، تصریح کرد: این سفر تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بر ضرورت مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و گفت: برگزاری این اردوهای معنوی موجب آگاهی جوانان از آنچه در هشت سال دوران دفاع مقدس گذشت، می شود.

سردار کرمی تقویت روحیه ایثار و رشادت در میان جوانان، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را از مهم ترین اهداف این اردوها عنوان کرد و گفت: روشنگری در زمینه ابعاد مختلف جنگ تحمیلی و بیان شرایط سخت جنگ برای نسل های جدید جامعه با اعزام کاروان های راهیان نور محقق می شود.

وی با بیان اینکه جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور آثار جنگ را عینا مشاهده می کنند، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس  با برگزاری اردوهای راهیان نور صورت می گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تابستان امسال ۷ هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند، تصریح کرد:۵ هزار دانش‌آموز نیز در سال گذشته به این مناطق اعزام شدند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه طبق برنامه امسال ۵ هزار نفر زنجانی در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می ‌شوند، گفت: در این اردوها زائران از یادمان ‌های شلمچه، طلائیه، فکه، پادگان دوکوهه، فتح المبین، اروندکنار، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، چزابه، دهلاویه و ….بازدید می کنند.

وی با اشاره به اسکان زائران زنجانی در اردوگاه شهید باکری افزود: این اردوگاه که ظرفیت آن ۸۰۰ نفر است از ۲۷ اسفند ماه این اردوگاه آماده ‌سازی شده است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه در فازهای بعدی ظرفیت این اردوگاه افزایش می یابد، گفت: بر اساس هماهنگی اقشار مختلف طی سال می ‌توانند از این اردوگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=29845

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.