• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان خبر داد برخورد یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان با متخلفان در روز طبیعت

  • کد خبر : 30035
  • 13 فروردین 1394 - 10:36
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان خبر داد برخورد یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان با متخلفان در روز طبیعت

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از برخورد یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با متخلفان در روز طبیعت خبر داد. رحیم اسکندری  اظهار داشت: ضروری است برای استفاده از طبیعت مردم  از وارد آوردن هر گونه آسیب به عرصه ‌های طبیعی خودداری کنند. وی با بیان اینکه […]

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان از برخورد یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با متخلفان در روز طبیعت خبر داد.

رحیم اسکندری  اظهار داشت: ضروری است برای استفاده از طبیعت مردم  از وارد آوردن هر گونه آسیب به عرصه ‌های طبیعی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از آتش ‌سوزی باید مردم با طبیعت مهربان باشند، خاطرنشان کرد: آتش افروختن در  کنار درختان موجب بروز حریق می ‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به خشک بودن زمین‌ و منابع طبیعی ضروری است مردم  از روشن کردن آتش در این مکان‌ ها خودداری کنند.

وی با اشاره به حضور گشت‌ های یگان حفاظت منابع طبیعی زنجان در روز طبیعت یادآور شد: این اقدامات با هدف جلوگیری ازوارد آمدن آسیب‌ به منابع طبیعی صورت می ‌گیرد.

اسکندری با اشاره به حضور مستمر ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در اراضی ملی استان گفت:  برای فرهنگ سازی لازم بروشورهای تبلیغاتی در  بین شهروندان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه باید شهروندان از شکستن برگ و شاخه درختان جلوگیری کنند، یادآور شد: با متخلفان برخوردهای لازم قانونی صورت می گیرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه  شماره تماس ۱۵۰۴ منابع طبیعی برای اعلام تخلف خسارات وارده به طبیعت درنظر گرفته شده است، افزود: شهروندان از رها سازی زباله‌ های خود در منابع طبیعی خود داری کنند.

انتهای پیام/موج رسا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30035

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.