• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
6

سرمربی فولاد خوزستان: ترکیب فولاد خوزستان برای بازی فردا مشخص نشده است

  • کد خبر : 30074
  • 13 فروردین 1394 - 20:48
سرمربی فولاد خوزستان: ترکیب فولاد خوزستان برای بازی فردا مشخص نشده است

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به غیبت آل نعمه در بازی فردا گفت: چند بازیکن دیگر هم مشکلاتی دارند و تا فردا ترکیب اصلی مشخص می‌شود. دراگان اسکوجیچ در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان با اشاره به غیبت آل نعمه در بازی فردا اظهار داشت: چند بازیکن دیگر هم مشکلاتی دارند و تا […]

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به غیبت آل نعمه در بازی فردا گفت: چند بازیکن دیگر هم مشکلاتی دارند و تا فردا ترکیب اصلی مشخص می‌شود.

دراگان اسکوجیچ در نشست خبری قبل از بازی فولاد خوزستان با اشاره به غیبت آل نعمه در بازی فردا اظهار داشت: چند بازیکن دیگر هم مشکلاتی دارند و تا فردا ترکیب اصلی مشخص می‌شود.

وی گفت: غیبت چند بازیکن برای ما مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند چرا که ما به این شرایط عادت کرده‌ایم و هر بازیکنی که فردا در زمین حاضر شود برای برد می‌آید.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی تیم‌های بزرگ در برابر بازیکنان جوان سبب ایجاد انگیزه در آنان می‌شود، عنوان کرد: قطعاً بازی در برابر استقلال تهران برای بازیکنان جوان ما مهم است و ما برای موفقیت در این بازی حاضر می‌شویم.

وی افزود: از سرمربی قلعه نویی به دلیل اظهارات وی درباره بنده ممنون هستم اما ما از ابتدای فصل مشکلات و بدشانسی داشتیم که این مشکلات در برخ از بازی‌ها خود را نشان می‌دهد.

اسکوچیچ تصریح کرد: ما دو شرایط متفاوت را می‌توانستیم سپری کنیم با بهتر از شرایط فعلی باشیم یا اینکه ممکن بود در شرایط بدتری قرار می‌گرفتیم.

وی با بیان تشکر از حضور پرشور هواداران در بازی‌های فولاد خوزستان بیان کرد: ما مشکلات فولاد خوزستان را پذیرفته‌ایم و سعی ما بر این است که در هر بازی موفق‌تر عمل کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره شانس برد در بازی فردا اظهار داشت: من با پیش بینی کردن موافق نیستیم اما آغاز کردن فصل با آن شرایط و ادامه دادن شرایط فعلی مستلزم تمرکز بر روی تک تک بازی‌ها است.

وی بیان کرد: من خوشحالم از اینکه از فردای خود بی‌خبرم و تنها خواهش من از بازیکنان و هواداران این است که تسلیم نشوند و با قدرت در برابر حریفان ظاهر شوند.

اسکوچیچ درباره حضور مهرداد جماعتی در خط دفاعی یا پست‌های میانی گفت: ما بیش از هر تیم دیگری در بازی‌های امسال ریسک کرده‌ایم و به دنبال بهترین چیدمان برای بازی‌ها هستیم و می‌خواهیم تعادل در تیم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه از حضور وکیا در ترکیب تیم ملی امید خوشحال هستم، عنوان کرد: البته وی دچار مصدومیت جزئی شده و امیدواریم با تلاش خود بازیکن و کادر پزشکی به بازی فردا برسد.

تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.