• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان : شکارچیان متخلف حیات وحش در دام محیط‌بانان زنجان گرفتار شدند

  • کد خبر : 30361
  • 16 فروردین 1394 - 19:48
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان : شکارچیان متخلف حیات وحش در دام محیط‌بانان زنجان گرفتار شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچیان متخلف در ایام نوروز توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. زعفر افشاری با اشاره به دستگیری ۳ شکارچی متخلف در ایام نوروز اظهار داشت: این متخلفان از ایام تعطیلات سوء استفاده کرده و با این خیال که […]

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: شکارچیان متخلف در ایام نوروز توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

زعفر افشاری با اشاره به دستگیری ۳ شکارچی متخلف در ایام نوروز اظهار داشت: این متخلفان از ایام تعطیلات سوء استفاده کرده و با این خیال که ماموران یگان حفاظت محیط زیست از مناطق تحت حفاظت غافل شده‌اند اقدام به شکار در این مناطق کرده بودند که خوشبختانه با هوشیاری نیروهای این یگان دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: متخلفان در مناطق تحت حفاظت شهرستان‌های طارم، ماهنشان و ایجرود در دام ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان قرار گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه تخلف شکارچی دستگیر شده در طارم شروع به شکار بوده است، ابراز کرد: از این فرد یک قبضه اسلحه، ۲ تیر فشنگ چارپاره و ۶ تیر فشنگ ساچمه‌زنی کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران حراست و یگان حفاظت استان، یک قبضه اسلحه غیرمجاز از فرد متخلف کشف و فرد دستگیر شده را به مراجع قضایی معرفی کردند.

افشاری تخلف فرد دستگیر شده در شهرستان ماهنشان را شروع به شکار عنوان کرد و افزود: شکارچیان متخلف توجه داشته باشند که ماموران یگان حفاظت در تمامی ایام به ویژه در روزهای تعطیل با حساسیت تمام، مناطق تحت حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست در استان زنجان را کنترل می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر ۷ گروه دائمی، ۳ گروه دیگر در ایام نوروز به صورت مقطعی در تمامی مناطق تحت حفاظت به ویژه مناطق حساس را کنترل کردند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان ابراز کرد: عملکرد یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در ایام نوروز در رابطه با حفظ و حراست از حیات وحش قابل قبول بوده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30361

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.