• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
16

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان : احداث سیلوی گندم در برخی از مناطق استان زنجان توجیه اقتصادی ندارد

  • کد خبر : 30492
  • 17 فروردین 1394 - 19:53
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان : احداث سیلوی گندم در برخی از مناطق استان زنجان توجیه اقتصادی ندارد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به شرایط آب و هوایی برخی از شهرستان‌های استان گفت: احداث سیلوی گندم در برخی از مناطق استان زنجان توجیه اقتصادی ندارد.  رسول منصوری با اشاره به کیفیت گندم‌های تولید شده در اراضی کشاورزی استان اظهار داشت: ظرفیت سیلوهای گندم زنجان ۴۶۵ هزار تن است. […]

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به شرایط آب و هوایی برخی از شهرستان‌های استان گفت: احداث سیلوی گندم در برخی از مناطق استان زنجان توجیه اقتصادی ندارد.

 رسول منصوری با اشاره به کیفیت گندم‌های تولید شده در اراضی کشاورزی استان اظهار داشت: ظرفیت سیلوهای گندم زنجان ۴۶۵ هزار تن است.

وی با بیان اینکه بیش‌ترین میزان خرید گندم در استان زنجان ۳۷۲ هزار تن بوده است، افزود: سال ۹۳، ۲۲۰ هزار تن گندم توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خریداری شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان احداث سیلو در شهرستان طارم را مقرون به صرفه ندانست و گفت: با توجه به اینکه کشاورزان شهرستان طارم به دلیل شرایط آب و هوایی به کشت برنج و سایر محصولات گرایش دارند در نتیجه احداث سیلو در این شهرستان توجیه اقتصادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط ۳۵ هزار تن گندم در ایجرود تولید می شود، خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار تن از میزان گندم‌های تولیدی در سیلوهای زنجان ذخیره می‌شود.

منصوری ابراز کرد: به منظور ذخیره مطلوب و استاندارد گندم‌های تولیدی کشاورزان، بخش‌های خصوصی علاقه‌مند به احداث سیلو در استان زنجان حمایت می‌شوند.

وی افزود: البته در ذخیره گندم در سیلوهای استان زنجان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و سیلوهای موجود توانایی ذخیره کل تولیدات گندم را دارند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه در فصل خرید به دلیل نبود سیلوی گندم در ماهنشان گندم‌های تولیدی پس از خرید در انبارهای تعبیه شده نگهداری می شود، تصریح کرد: مجوز احداث سیلو با همکاری بخش خصوصی در شهرستان ماهنشان صادر شده و در صورت فراهم آمدن تمامی شرایط سیلوی گندم در این شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.