• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

شعار سال باید در تمامی سازمانها و نهادها عملی شود

  • کد خبر : 30470
  • 17 فروردین 1394 - 12:51
شعار سال باید در تمامی سازمانها و نهادها عملی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره: باید هوشیار بود که یکی از اهداف پلید دشمن ایجاد فاصله میان دو لت و ملت است.   به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام مردانی  با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرمایش ایشان مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت بسیار […]

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خرمدره: باید هوشیار بود که یکی از اهداف پلید دشمن ایجاد فاصله میان دو لت و ملت است.

 

به گزارش نبض سحر،حجت الاسلام مردانی  با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: فرمایش ایشان مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت بسیار هوشمندانه و حکیمانه است و بایستی در تمام نهادها و سازمانها در عمل دیده شود .

وی  اظهار داشت: یکی از اهداف دشمن تفرقه و اختلاف و ایجاد فاصله بین دولت و ملت است ، باید هوشیار باشیم که نکند در اظهار نظرها و صحبت ها،  توهین و ناسزا به دولت گفته شود و همچنین دولت محترم هم همدلی و همزبانی با ملت را بیش از پیش کنند .

حجت الاسلام مردانی افزود: یکی از مصادیق تحقق بخشی همدلی مردم و مسئولین ، حضور حداکثری در انتخابات امسال می باشد.

مردانی گفت: همه باید تلاش کنیم تا این شعار سال  مخصوص در شهرستان خرمدره تحقق پیدا کند و در حد یک شعار باقی نماند.

انتهای یپام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30470

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خدا را صد هزار مرتبه شکر که این اتفاق در این دولت تا حدود بسیاری افتاده است و داستان ۱۸۰ درجه نسبت به دولت قبلی تغییر کرده است و در همین خرمدره نیز قابل احساس است و انشالله در این شهرستان این شعار تحقق عینی خواهد یافت همانگونه که تا حدودی یافته است.
    به نظر بنده همدلی و هم زبانی دولت و ملت، دوستی و محبت در بردارد و یک صدا شدن بجای چند صدایی! ناشی از احترام و تکریم متقابل مسئولان و مردم بسیار مهم است و به عنوان یکی از نتایج آن باید عرض کنم در آن صورت نیاز نیست در آن روزهای خاص نگرانی برای برخی پیش آید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.