• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
8

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان: عملیات اجرایی ۵ شهرک صنعتی در استان زنجان آغاز شده است

  • کد خبر : 30612
  • 19 فروردین 1394 - 9:43
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان: عملیات اجرایی ۵ شهرک صنعتی در استان زنجان آغاز شده است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان به تصویب ایجاد ۹ شهرک در بازه سال‌های ۸۲ تا ۸۸ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته عملیات اجرایی ۵ شهرک صنعتی در سطح استان را آغاز کنیم.   ناصر صیدی در دیدار صنعتگران و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها با امام جمعه زنجان اظهار داشت: در […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان به تصویب ایجاد ۹ شهرک در بازه سال‌های ۸۲ تا ۸۸ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم در سال گذشته عملیات اجرایی ۵ شهرک صنعتی در سطح استان را آغاز کنیم.

  ناصر صیدی در دیدار صنعتگران و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها با امام جمعه زنجان اظهار داشت: در سال ۹۳ میزان مساحت شهرک‌های صنعتی ۱۴۰۰ هکتار بود که از این میزان ۷۰۰ هکتار آن به ۱۳۵۰ واحد صنعتی  واگذار شد.

وی افزود: از ۷۰۰ هکتار باقی مانده از اراضی شهرک‌های صنعتی تنها ۸۰ هکتار آن متعلق به شهرستان زنجان بود و بقیه آن در سایر شهرستان‌های استان قرار داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ابراز کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی اولویت خود را فسخ قراردادهای راکد قرار داد و توانست در ۱۵ ماه گذشته میزان ۸۰ هکتار از اراضی واگذار شده بلا استفاده و راکد را فسخ کرده و به متقاضیان جدید واگذار کند.

وی به تصویب ایجاد ۹ شهرک در بازه سال‌های ۸۲ تا ۸۸ اشاره و تصریح کرد: خوش بختانه توانستیم در سال گذشته عملیات اجرایی ۵ شهرک صنعتی در سطح استان را آغاز کنیم و به ایجاد ۲ شهرک دیگر نیز متعهد شده‌ایم که در حال پیگیری امور مربوط به آن هستیم.

صیدی اظهار امیدواری کرد تا هفته دولت سال ۹۵ این شهرک‌های جدید آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری شوند و در این مدت نیز قراردادهایی که راکد هستند فسخ و پس از طی مراحل قانونی به متقاضیان جدید واگذار شود.

وی به رهنمودها و حساسیت‌های مقام معظم رهبری در باره اهمیت حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی اشاره و خاطر نشان کرد: استقرار واحدها در شهرک‌های صنعتی سبب متمرکز شدن آن‌ها در یک نقطه شده و در نتیجه سهولت خدمت‌رسانی به آن‌ها را در پی دارد و سبب حفظ منافع ملی و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست نیز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را برای عملی کردن شعار همدلی و همزبانی در تمامی زمینه‌ها به کار گیریم.

آیت‌الله خاتمی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات صادقانه مسئولان اظهار امیدواری کرد با محقق شدن همدلی و همزبانی، زمینه رونق اقتصادی و توسعه صنعتی و در نهایت ریشه کنی بیکاری در استان مهیا شود.

در این دیدار یوسف مرادلو مدیرعامل شرکت صنایع خالص سازان روی زنجان نیز به نمایندگی از واحدهای صنعتی استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در زمینه رشد و توسعه صنعت استان پرداخت و از تلاش‌ها و خدمات انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی استان در یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=30612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.