• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
12

پنالتی استقلال درست نبود

  • کد خبر : 30816
  • 22 فروردین 1394 - 10:11
پنالتی استقلال درست نبود

کارشناس داوری کشورمان گفت: گل استقلال در شرایط سالمی به ثمر نرسید و این مهمترین اشتباه حق وردی بود. نوذر رودنیل درباره قضاوت تورج حق وردی در دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: کادر داوری این دیدار در نیمه نخست تمرکز بالایی داشت و بازی را بدون اشتباه و با آرامش بالا قضاوت کرد. […]

کارشناس داوری کشورمان گفت: گل استقلال در شرایط سالمی به ثمر نرسید و این مهمترین اشتباه حق وردی بود.

نوذر رودنیل درباره قضاوت تورج حق وردی در دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: کادر داوری این دیدار در نیمه نخست تمرکز بالایی داشت و بازی را بدون اشتباه و با آرامش بالا قضاوت کرد. البته در دقیقه ۴۲ داور این دیدار باید به کاوه رضایی از ذوب آهن به خاطر خطایی که روی بازیکن استقلال از دست داد، باید کارت زرد دریافت می کرد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم اما حق وردی متاسفانه دچار اشتباهاتی شد. در دقیقه ۶۲ این دیدار پنالتی روی بازیکن استقلال اعلام شد که به هیچ وجه خطای پنالتی نبود و بازیکن استقلال یعنی امید ابراهیمی فقط شبیه سازی کرد. این پنالتی به اشتباه اعلام شد. همچنین در دقیقه ۸۳ مسابقه مسعود حسن زاده با خطایی که روی دروازه بان استقلال انجام داد، مستحق اخراج بود. او با کف پا و استوکش که بسیار خطرناک است، به صورت فروزان دروازه بان استقلال زد و باید با کارت قرمز داور روبرو می شد.

کارشناس داوری کشورمان همچنین در پاسخ به این سوال که پس با این وضعیت نمی توان به حق وردی نمره قبولی داد، گفت: به جز یکی، ۲ صحنه او نمره قبولی گرفت اما همان چند صحنه در نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود. در واقع گل استقلال در شرایط سالمی به ثمر نرسید و این مهمترین اشتباه حق وردی بود.

انتهای پیام/دانا

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.