• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5

کمیته تخصصی نظارت بر آموزش حفظ قرآن در زنجان تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 30823
  • 22 فروردین 1394 - 10:17
کمیته تخصصی نظارت بر آموزش حفظ قرآن در زنجان تشکیل می‌شود

مدیر دارالقرآن کریم زنجان به ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کمیته تخصصی نظارت بر آموزش حفظ قرآن در زنجان تشکیل می‌شود.  ولی‌الله رحیمی اظهار داشت: با ایجاد کمیته نظارت بر آموزش حفظ قرآن کریم در استان زنجان به یک وحدت رویه و بهره‌گیری از روش‌های مختلف آموزش قرآن دست می‌یابیم. […]

مدیر دارالقرآن کریم زنجان به ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کمیته تخصصی نظارت بر آموزش حفظ قرآن در زنجان تشکیل می‌شود.

 ولی‌الله رحیمی اظهار داشت: با ایجاد کمیته نظارت بر آموزش حفظ قرآن کریم در استان زنجان به یک وحدت رویه و بهره‌گیری از روش‌های مختلف آموزش قرآن دست می‌یابیم.

وی با اشاره به افزایش فعالیت‌‎های قرآنی در زمینه حفظ قرآن در استان زنجان عنوان کرد: امسال در راستای تربیت خردسالان حافظ قرآن کریم فعالیت‌های مهد قرآن درالقرآن کریم زنجان توسعه می‌یابد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان ابراز کرد: برنامه‌های دارالقرآن مکریم مانند سال‌های گذشته روند خود را دارد ولی در رابطه با حفظ قرآن کریم رویکرد جدیدی اتخاذ کرده‌ایم که فعالیت‌های مهدهای قرآنی را رونق دهیم.

وی با بیان انجام کارهای زیرساختی در راستای گسترش حافظان قرآن کریم در استان زنجان خاطرنشان کرد: نبود یک وحدت رویه در آموزش قرآن کریم سبب سردرگمی خانواده‌ها و افرالد مبتدی می‌شود که در این راستا فعالیت بحث آموزش قرآن برای خردسالان ساماندهی در استان زنجان می‌شود.

رحیمی با اشاره به بهره‌گیری از اساتید مجرب در برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم برای خردسالان تصریح کرد: وجود مربیان برجسته سبب ایجاد و افزایش علاقه در خانواده‌ها برای ثبت نام خردسالان در مراکز آموزش قرآن کریم می‌شود.

وی با بیان ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش حفظ قرآن کریم برای خردسالان خاطرنشان کرد: کمیته نظارت بر حافظان قرآنی نیز برای هرچه بهتر و با کیفت‌تر شدن آموزش قرآنی خردسالان و تربیت حافظان در استان زنجان تشکل می‌شود.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان عنوان کرد: امسال طرح‌های گسترده‌ای برای افزایش فعالیت‌های قرآنی استان زنجان در مراکز و مؤسسات قرآنی انجام می‌شود که تعلیم مربیان قرآنی، توسعه مراکز قرآنی، تربیت حافظان قرآنی و دیگر برنامه‌ها از جمله اقدامات در دست اقدام هستند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.