• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

۳۱ حزب و گروه سیاسی در استان زنجان فعالیت می‌کند

  • کد خبر : 30895
  • 23 فروردین 1394 - 10:45
۳۱ حزب و گروه سیاسی در استان زنجان فعالیت می‌کند

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به احزاب و گروه‌‌های سیاسی فعال استان گفت: ۳۱ حزب و گروه سیاسی فعال و نیمه فعال در استان زنجان وجود دارد.   حمیدرضا شهبازی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی و صنفی استان زنجان اظهار داشت: در استان زنجان ۳۱ حزب و گروه سیاسی […]

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به احزاب و گروه‌‌های سیاسی فعال استان گفت: ۳۱ حزب و گروه سیاسی فعال و نیمه فعال در استان زنجان وجود دارد.

  حمیدرضا شهبازی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی و صنفی استان زنجان اظهار داشت: در استان زنجان ۳۱ حزب و گروه سیاسی فعال و نیمه فعال در استان وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۲ نشریه در استان زنجان ابراز کرد: این تعداد نشریه نشان از پویایی جامعه و فعالیت احزاب و گروه‌ها دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به درپیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: امسال فضای این استان نیز با توجه به این انتخابات سیاسی‌تر می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان «دولت ملت، همدلی و هم‌زبانی» به حضور فعال احزاب و تشکل‌ها به منظور ایجاد فضای مناسب برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تأکید کرد.

شهبازی بیان کرد: با فعالیت احزاب زمینه رشد و توسعه کشور در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: توسعه کشور در ابعاد مختلف در گرو مشارکت و همدلی همه احزاب، تشکل‌ها و گروه‌ها و تقویت آن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان عنوان کرد: از نقطه نظرات در گروه‌های مختلف سیاسی استفاده می‌شود و فعالیت احزاب و ارتباط آن‌ها پلی بین افکار عمومی و مسئولان اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های سیاسی با دیدگاه‌های مختلف همه با احساس مسئولیت برای توسعه استان زنجان اتفاق نظر دارند و برای این موضوع تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.