• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

خرمدره میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

  • کد خبر : 30983
  • 24 فروردین 1394 - 17:31
خرمدره میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

رییس بنیاد شهید خرمدره گفت:  شهرستان خرمدره در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام خواهد بود. به گزارش نبض سحر، محرابعلی داودی با بیان این مطلب که  مکان‌یابی برای تدفین این شهید گمنام انجام‌شده است،گفت:  این شهید گمنام در پارک جنگلی شهرستان تدفین خواهدشد. و اقدامات اولیه و آماده سازی جایگاه […]

رییس بنیاد شهید خرمدره گفت:  شهرستان خرمدره در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان پیکر پاک یک شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش نبض سحر، محرابعلی داودی با بیان این مطلب که  مکان‌یابی برای تدفین این شهید گمنام انجام‌شده است،گفت:  این شهید گمنام در پارک جنگلی شهرستان تدفین خواهدشد. و اقدامات اولیه و آماده سازی جایگاه و محل دفن انجام شده است.

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان اردیبهشت ماه پیکر پاک این شهید والامقام در شهرستان دفن شود.

وی بزرگ ترین رسالت در قبال شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل جوان ذکر کرد.

داودی گفت: شهدا چراغ هدایت جامعه هستند و باید از راه و روش آنان برای سعادت جامعه خود بهره برد.

این مسئول بابیان اینکه شهرستان خرمدره ۱۱۴ شهید جاویدالاثر را تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: همه تلاش‌ها در شهرستان بر این است که میزبان شایسته‌ای برای اولین شهید گمنام که در شهرستان تدفین خواهد شد، باشیم.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=30983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. انشالله که میزبان شایسته ای باشیم.

  2. چرا پس اونجا ،فکر نمی کنید که اگه بارون بیاد اونجا روآب می گیره بعدش هم …

  3. با سلام ٰ از آنجائیکه در سالهای گذشته ما سیلاب را در منطقه داشته ایم باید مسئولین به این نکته هم فکر کنند و راه آنست که از ابتدای شهر تا نزدیکی شهر هیدج مسیر رودخانه لایروبی و محدوه آن مشخص و حریم اشغال شده به وسیله همشهریان ٰ احیا شود . هم اکنون متاسفانه حریم رودخانه به قدری از سوی طرفین مزرعه داران تصاحب شده که به اندازه یک جوی آب ٰ راه و مسیر مانده و این ریسک و خطر سیل را افزایش می دهد که اقدام سریع اداره محترم کشاورزی و دیگر ارگانهای مرتبط را می طلبد و این خطریست که در آینده کل شهر را تهدید می کند . بنده در محضر فرمانداری محترم هم این نکته را متذکر شده بودم .
    ولی بنده از این جهت که این پارک با حضور این شهید بزرگوار به اهمییت و اعتبارش افزوده شده و رسیدگی به امور آن را تسریع خواهد بخشید مایه بسی خوشحالیست . البته بنده قبلا عرض کرده ام باید درختان گردو قطع شوند و منازل اطراف آن هم خریداری و اجازه ساختمان به مردم را ندهند چون در این نقطه از شهر می توان بهترین پارک را بوجود آورد و مناظر بکر و بدیعی و آبشار های منصنوعی زیبایی در این محل می توان ایجاد کرد که مهندسین گرامی در صورت تامین بودجه می توانند شاهکار عجیبی و نیز پارک پرندگان بی بدیلی را در آن بوجود آورد و صد افسوس که این کار شروع ولی در میانه کار رها شد و باز دیر نشده با حضور و عطر آگین شدن این خطه از شهرمان به وجود این شهید بلند مرتبه انشاا.. شاهد اجرایی شدن طرح ها خواهیم بود . و امید است به برکت آن ماهم به داشتن یک منطقه ی زیبا در شهرمان مفتخر شویم . متشکریم.

  4. از اقدام شایسته دفن شهید گمنام در خرم دره بسیار خوشحالیم و از انتخاب پارک جنگلی بعنوان محل دفن خیلی خیلی آزرده خاطر شدم مگه میخوایم این شهید بزرگوار رو تو برهوت رها کنیم/ پیشنهاد من اینه در داخل المان میدان امام حسین دفن شود چرا که هم حضور مردمی در آنجا زیاده و هم مکانیه که به نام متبرک حضرت سیدالشهداء (ع)می باشد.
    لطفا این مطلب رو به گوش مسئولین امر برسونید.
    باتشکر

  5. سلام آقا عبدالله ، یکی از راه های نجات پارک جنگلی که تا امروز هزاران طرح و بلندترین چرخ فلک و فلان بهمان برایش متصور بوده اند ، همین است که از بودجه هنگفت بنیاد شهید می شود برایش امکانات بدست آورد هرجند که داشت و فروختند و کجا هزینه کردند معلوم نیست چون زارع پور موقع تحویل شهرداری می دانید که چه میزان بدهی بالا آورد کسی هم مثل اینکه پیگیر نشد ولی بدبخت آفتابه دزد .
    از کجا معلوم بنیاد شهید با این کار می خواهد پارک را صاحب شود .
    خیلی ها هم شهدای عزیز گمنام را به مناطق گردشگری کوهستان می برند و می شود به منطقه به اصطلاح گردشگری خلیفه لو ببرند و آنجا هم به برکت این شهید بزرگوتر بلکه از تخریبش جلو گیری و آباد شود و می دانم تو شهر ما این لقمه ها گران تمام می شود چون جاده آسفالت می خواهد و منطقه نگهبان می خواهد ولی میدان امام حسین برای این کار کوچک است باز جلو دادگاه یه چیزی . موفق باشید .

  6. یه گله هم از آقای داودی دارم که چرا شما برای شهدای عزیز در سایتتان هیچ عکس و مطلب ندارید .بیکار نشستید تو اداره این همه جوان بیکار آشنا با کامپیوتر دعوت کنید تا شروع کنند . مزار شهدا هم که دارئد از بین می رود کار دولتی قلابی از این بهتر نمی شود

  7. آقای کلانتری بزرگوار! فقط یه مطلب شهدای برای ما ابزار برای مانیستن!

  8. سلام دوست گرامی نمی دانم سن شما چقدر ه ولی خدمتتون عارضم که بنده بااکثر شهدای عزیز شهرمان رفیق و همکلاسی بودیم و خوشا به سعادتشون ‘کسی نمی تونه شهدارا ابزار قرار بده به نظرم مزار شهدای قدیمی سرزنده تر بود واکنون کاستی هایی داره همینطور که می بینید اکثر کاشی ها در میاد و پشت بام هم چندین جا اب ریزش داره وما در قبال شهدامون خیلی مدیون هستیم ‘ روحشان قرین اولیا ا””

  9. ازیک همکار فرهنگی شنیدم که قرار بوده دانشگاه کار میزبان شهید عزیز باشه ولی اشکال اینه که همه نمی تونن به زیارتش بروند’

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.