• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
6

دم خروس مدعیان دموکراسی در یمن آشکار شد

  • کد خبر : 31288
  • 28 فروردین 1394 - 12:53
دم خروس مدعیان دموکراسی در یمن آشکار شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حوادث یمن و حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر از این جنایت یک ننگ برای مدعیان دموکراسی است، گفت: شرایط یمن کذب بودن ادعاهای غربی‌ها درباره دموکراسی را بر همگان آشکار کرد.  حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حوادث یمن و حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر از این جنایت یک ننگ برای مدعیان دموکراسی است، گفت: شرایط یمن کذب بودن ادعاهای غربی‌ها درباره دموکراسی را بر همگان آشکار کرد.

 حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: در شرایط یمن دم خروس مدعیان دموکراسی و آزادی بیرون زده و همه جوامع و افکار عمومی جهانی امروز شاهد کذب بودن ادعاهای غربی‌ها است.

وی افزود: کشورهایی که با ادعای ایجاد دموکراسی به سرزمین‌های دیگر تهاجم وحشیانه نظامی می‌کنند، امروز در مقابل تهاجم نظامی تجاوزکارانه عربستان سعودی سکوت کرده‌اند و نه تنها سکوت بلکه پشتیبانی تسلیحاتی و مالی نیز می‌کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: این در حالی است که تهاجم نظامی عربستان به یمن جز قتل‌عام زنان و کودکان و مردم بی‌گناه نتیجه‌ دیگری ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه حوادث یمن و سکوت و حمایت کشورهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر از این جنایت یک ننگ برای مدعیان دموکراسی است، گفت: تعجب بیشتر اینجاست که سازمان ملل و شورای امنیت که در مقابل تحقیق، علم و تکنولوژی ملت ایران ۶ قطعنامه صادر می‌کند، چطور در مقابل تجاوز آشکار یک کشور به ملت دیگر سکوت کرده و نه تنها قطعنامه‌ای صادر نمی‌کند، بلکه هیچ اقدامی برای جلوگیری از این جنایت نمی‌کند.

نقوی حسینی در پایان گفت: این وضعیت نشان می‌دهد سازمان ملل و شورای امنیت ابزاری در دست قدرت‌های سلطه‌گر برای تأمین منافع آنها است.

فرهنگ نیوز

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=31288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.