• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 31336
  • 28 فروردین 1394 - 16:35
سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است. به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران و مردم به تقوای الهی اظهار داشت: انسان ضعیف خلق شده است و شیطان با فریب انسان، […]

امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش نبض سحر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره ضمن سفارش نمازگزاران و مردم به تقوای الهی اظهار داشت: انسان ضعیف خلق شده است و شیطان با فریب انسان، او را در انتظار توبه نگاه می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی را به انسان اعطا کرده است، گفت: انسان باید قدر نعمت‌های الهی را بداند و برای همیشه شاکر نعمت‌های الهی باشد.

امام‌جمعه خرم‌دره در ادامه با تبریک ولادت امام محمدباقر (ع) افزود: پیامبر گرامی اسلام توسط جابر به امام باقر (ع) سلام رسانده است.

وی با اشاره به تلاش‌های علمی امام باقر (ع) و تربیت شاگردان فراوان ادامه داد: امام محمدباقر (ع) دارای چند هزار شاگرد بود.

حسینی تصریح کرد: شیعیان و اهل تسنن از سخنان امام باقر در کتب خود استفاده کرده‌اند که نشان از مقام والا و بالای علمی آن امام همام است.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام علی النقی (ع) گفت: امام علی النقی (ع) با ۶ خلیفه معاصر بود.

خطیب جمعه خرم‌دره در ادامه سخنان خود با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به دستاوردهای جدید ارتش تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگی دست‌یافته و مجهز شده است.

وی در ادامه به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تعلیق حج عمره توسط مسئولان کشورمان به دنبال حوادث فرودگاه جده گفت: آل سعود سابقه طولانی در جنایات و کشتار مسلمانان دارد و باید رسماً از کشورمان در این زمینه عذرخواهی و عاملان جنایت را به شدت مجازات کند.

حسینی به حملات عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: عربستان درصدد یارگیری در منطقه است تا با کمک گرفتن از کشورهای منطقه به‌صورت زمینی نیز به یمن حمله کند.

وی اظهار داشت: ایران با دیپلماسی قوی، کشور پاکستان این کشور را از ملحق شدن به عربستان منصرف کرد.

امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب گفت: این ماه، ماه استغفار است و پیامبر نیز فرموده‌اند در این ماه زیاد استغفار کنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.