• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

گلدون وبلاگی”زنگان” شماره ۴۵

  • کد خبر : 31379
  • 29 فروردین 1394 - 9:13
گلدون وبلاگی”زنگان” شماره ۴۵

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان” گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. بهترین مطالب وبلاگ نویسان را در گلدون وبلاگی امروز بخوانید… ظاهرا آرمان ما به سانتریفیوژ وصل شده!!!،بی کاری و بی عاری !،آرمگدون…بخش اول،هشدار -جنگ نرم+دانلود عکس با کیفیت عالی،صرفاً جهت اطلاع؛ مغزهای […]

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان” گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید مخاطبان قرار می دهد.

بهترین مطالب وبلاگ نویسان را در گلدون وبلاگی امروز بخوانید…

ظاهرا آرمان ما به سانتریفیوژ وصل شده!!!،بی کاری و بی عاری !،آرمگدون…بخش اول،هشدار -جنگ نرم+دانلود عکس با کیفیت عالی،صرفاً جهت اطلاع؛ مغزهای فراری !!!،هور شمالی ۱۹،امان از شاهزاده ها و سیندرلاها،دست از سرم بردارید!،

 

 

ظاهرا آرمان ما به سانتریفیوژ وصل شده!!!

وبلاگی ساقی نوشت

با اینکه چندین روز از اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله  که به تعبیر قرآن کریم

۱- رحمه للعالمین: وَما اَرْسَلْناکَ اِلّا رَحْمَهً لِلعالَمینَ(انبیاء،۱۰۷).(ای پیامبر) ما تو را فرستادیم تا رحمتى بر اهل عالم باشی.

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………………………..

آرمگدون…بخش اول

وبلاگ دل رهبر نوشت

جای تعجب است،وقتی ملاحضه می شود،برخی نویسندگان مسلمان ساده اندیش مروج عقیده ی اسطوره ای ومنحصربه فردصهیونیستی هستندودرباره باور ناروای این قوم منحرف کتاب ها ومقالات بسیاری به زیور طبع می آرایند،مثل اینکه،بخشی ازاعتقادات مذهبی ماست۱ منظور،اعتقادبه آرمگدون استکه افکار واندیشه های برخی ازمردم متوجه آن شده وسوالات بسیاری پیرامون آن مطرح می کنند. اما آرمگدون چیست؟

ادامه مطلب…

……………………………………………………………………………………………………………………..

بی کاری و بی عاری !

وبلاگ دمنوش اندیشه نوشت

مقدمه :

کثرت جمعیت جوان و فعال کشور و قلّت نیروی کاری معتبر در کشور ، باعث شده است تا خطر بیکاری و عوارض اجتماعی و فرهنگی ناشی از آن ، جدی تر به نظر آید .

 

ادامه مطلب…

……………………………………………………………………………………………………………………..

صرفاً جهت اطلاع؛ مغزهای فراری !!!

وبلاگ ستارگان نوشت

نکته: یکی از خلبان هایی که خودش دوره آموزشی هواپیماهای آموزش اف ۴، اف ۵  و اف ۶ را در آمریکا دیده بود، تعریف می کرد که آمریکایی ها بیشترین ارتفاع پروازشان با هواپیمای اف ۴ ، ۳۵ هزار پا بود، اما وقتی از شهید عباس اکبری امتحان گرفته بودند، او تا ارتفاع ۵۰ هزار پا پرواز کرده بود. همان موقع ژنرال حیرت زده آمریکایی گفته بود: « به ایرانی علم را بده، ببین چطور عمل می کند»!

ادامه مطلب…

……………………………………………………………………………………………………………………..

هشدار -جنگ نرم+دانلود عکس با کیفیت عالی

وبلاگ جنگ نرم نوشت

امروز دشمنان اسلام، چیزی به طرف ما انداخته اند که هیچکدامشان شبیه موشک و بمب و … نیست،بلکه چیزی ویران تر از آن است و به مراتب ضرباتش سنگین تر و خساراتش بیشتر است.مراقب باشیم.

ادامه مطلب..

………………………………………………………………………………………………………..

هور شمالی ۱۹

وبلاگ آن روزها نوشتبرای چندمین بار سر از آب بیرون آوردم . در حالی که از زنده ماندن خود در حیرت بودم  با خود می گفتم مرگ هم به این راحتی نبوده! ناخود آگاه دستانم را دوباره به قایق واژگونه چسبانده بودم ولی وضعیت بسیار شکننده بود و لحظه های هولناکی را  در انتظار خودمان می دیدم .

………………………………………………………………………………………………………..
وبلاگ آپاندیس قلم نوشتخب بسم الله الرحمن الرحیم. امشب آخرین منبرکِ بنده در موردِ انتخابِ همسر هستش.
موضوعی که امشب دست روش گذاشتم، در واقع پاسخ به این سوال هستش که: «زیبایی و خوشگلی موقعِ انتخابِ همسر و مهم تر از اون در روزهای با هم بودن زیر یه سقف چقدر اهمیت داره؟»

………………………………………………………………………………………………………..

دست از سرم بردارید!

وبلاگ خاطرات چادر مشکی نوشتچند روز پیش بود داشتم در خیابان انقلاب راه می رفتم عجله داشتم به کلاس ۸ صبح برسمو مغزم مثل همیشه هی حرف می زد هی حرف میزد و اگر جلویش را نمی گرفتم ان قدر حواسم را پرت می کرد که با کله وسط پیاده رو می افتادم!

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=31379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.